ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Kινητήρες: Ήπια υβριδικά και οικονομικά σε κατανάλωση

68.891 Επισκέψεις στο άρθρο (18/9/2021)
Ο 1.000άρης Ecoboost κινητήρας με τα 125 άλογα σε συνδυασμό με το ήπιο υβριδικό σύστημα τονώνουν τις επιδόσεις, αλλά κυρίως συγκρατούν την κατανάλωση.

Ο 1.000άρης Ecoboost κινητήρας με τα 125 άλογα σε συνδυασμό με το ήπιο υβριδικό σύστημα τονώνουν τις επιδόσεις, αλλά κυρίως συγκρατούν την κατανάλωση.

Κάτω από το καπό των δύο μοντέλων, θα συναντήσουμε τον πολυβραβευμένο 3κύλινδρο 1,0 EcoBoost κινητήρα στην εκδοχή των 125 ίππων και των 170 Nm. Ο κινητήρας και στις δύο περιπτώσεις λειτουργεί αψεγάδιαστα, όντας εύστροφος, χωρίς ξεσπάσματα και «γεμάτος» από χαμηλά μέχρι σχεδόν τον κόφτη. Το μοτέρ συνδυάζεται με ένα κύκλωμα 48V, το οποίο του δίνει μέχρι και 50 Nm έξτρα ροπής στις χαμηλές στροφές κατά την επιτάχυνση, ενώ παράλληλα απαλλάσσει τον κινητήρα από ένα μέρος των φορτίων του με αποτέλεσμα να μην ζορίζεται τόσο. Οι διαφορές στις μετρήσεις επιδόσεων είναι ελάχιστες, ενώ όσον αφορά την κατανάλωση το Focus είναι ελάχιστα πιο οικονομικό με την Ford να υπόσχεται 5,2 λτ./100χλμ. αντί 5,3 λτ./100 χλμ του Puma.

Σελίδα 1Στα ίδια λεφτά ποιο Ford ST-Line να πάρω; Focus ή Puma;
Σελίδα 2Εσωτερικό: Περισσότερο hi-tech το Puma, πιο ευρύχωρο το Focus
Σελίδα 3Kινητήρες: Ήπια υβριδικά και οικονομικά σε κατανάλωση
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Το Focus σε κερδίζει
Σελίδα 5Τιμές - Η άποψή μας
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL