Οδική συμπεριφορά: Το Focus σε κερδίζει
68.887 Επισκέψεις στο άρθρο (18/9/2021)
2 Φωτογραφίες »
Το Puma μπορεί να έχει αυτή την οδηγική σπιρτάδα που το κάνει να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές του, ωστόσο δε μπορεί να συγκριθεί με αυτή του Focus. Πιο μεγάλο μεταξόνιο, αυξημένα μετατρόχια και φυσικά το χαμηλότερο κέντρο βάρους δεν αφήνει περιθώρια στο Puma να αμφισβητήσει το Focus, παρά το γεγονός πως και αυτό διαθέτει κοφτερό και ακριβές τιμόνι, εξαιρετικό το κράτημα και ανάρτηση που δουλεύει στρωτά και ήσυχα.
Το Focus ορίζει την κατηγορία του αυτή τη στιγμή, από πλευράς οδηγικής συμπεριφοράς με τονισμένη ακρίβεια του μπροστινού μέρους, ακριβές ζύγισμα και ομοιογενείς αντιδράσεις του εμπρός και του πίσω μέρους, οι οποίες προσδίδουν μια ευχάριστα σπορ διάθεση στο σύνολο ακόμη. Παράλληλα, η ρύθμιση της ανάρτησης παρότι λίγο σφιχτή, τα καταφέρνει περίφημα στο φιλτράρισμα των ανωμαλιών, αλλά και στην μόνιμη επαφή των πίσω τροχών με την άσφαλτο, εκτός αν ζητήσεις κάτι διαφορετικό.
Φυσικά εκτός των ικανοτήτων τους, τα δύο μοντέλα διαθέτουν μια μεγάλη λίστα με συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως αυτόνομο φρένο με αναγνώριση πεζών, σύστημα προειδοποίησης και διατήρησης λωρίδας, έλεγχος επαγρύπνησης του οδηγού, adaptive Cruise Control, σύστημα ελέγχου προς όλες τις κατευθύνσεις όταν ξεπαρκάρετε από κάθετη θέση με την όπισθεν και αρκετά ακόμα.
Το Focus ορίζει την κατηγορία του αυτή τη στιγμή, από πλευράς οδηγικής συμπεριφοράς με τονισμένη ακρίβεια του μπροστινού μέρους, ακριβές ζύγισμα και ομοιογενείς αντιδράσεις του εμπρός και του πίσω μέρους, οι οποίες προσδίδουν μια ευχάριστα σπορ διάθεση στο σύνολο ακόμη. Παράλληλα, η ρύθμιση της ανάρτησης παρότι λίγο σφιχτή, τα καταφέρνει περίφημα στο φιλτράρισμα των ανωμαλιών, αλλά και στην μόνιμη επαφή των πίσω τροχών με την άσφαλτο, εκτός αν ζητήσεις κάτι διαφορετικό.
Φυσικά εκτός των ικανοτήτων τους, τα δύο μοντέλα διαθέτουν μια μεγάλη λίστα με συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως αυτόνομο φρένο με αναγνώριση πεζών, σύστημα προειδοποίησης και διατήρησης λωρίδας, έλεγχος επαγρύπνησης του οδηγού, adaptive Cruise Control, σύστημα ελέγχου προς όλες τις κατευθύνσεις όταν ξεπαρκάρετε από κάθετη θέση με την όπισθεν και αρκετά ακόμα.
Σελίδα 1 | Στα ίδια λεφτά ποιο Ford ST-Line να πάρω; Focus ή Puma; |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Περισσότερο hi-tech το Puma, πιο ευρύχωρο το Focus |
Σελίδα 3 | Kινητήρες: Ήπια υβριδικά και οικονομικά σε κατανάλωση |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά: Το Focus σε κερδίζει |
Σελίδα 5 | Τιμές - Η άποψή μας |