ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό - Χώροι

 Σχολιάστε 
26.194 Επισκέψεις στο άρθρο (28/3/2025)
Στην οδηγοκεντρική καμπίνα της Alfa Romeo Junior Elettrica η στάνταρ οθόνη των 10,1 ιντσών είναι στραμμένη προς τον οδηγό, με μόνη ένσταση την όχι και τόσο premium επιλογή υλικών κατασκευής.
5 Φωτογραφίες »

Στην οδηγοκεντρική καμπίνα της Alfa Romeo Junior Elettrica η στάνταρ οθόνη των 10,1 ιντσών είναι στραμμένη προς τον οδηγό, με μόνη ένσταση την όχι και τόσο premium επιλογή υλικών κατασκευής.

Σπορτίφ σχεδίαση & δύο οθόνες με την Alfa Romeo, περισσότερο ποιοτική αίσθηση & minimal design για το Volvo


Μίνιμαλ λογική που θυμίζει Tesla βλέπουμε στο λιτό εσωτερικό του EX30, όπου η οθόνη έχει κάθετη και όχι οριζόντια διάταξη, απαιτώντας φυσικά και τον ανάλογο χρόνο εργονομικής εξοικείωσης.
5 Φωτογραφίες »

Μίνιμαλ λογική που θυμίζει Tesla βλέπουμε στο λιτό εσωτερικό του EX30, όπου η οθόνη έχει κάθετη και όχι οριζόντια διάταξη, απαιτώντας φυσικά και τον ανάλογο χρόνο εργονομικής εξοικείωσης.

Η διαμόρφωση-διάκοσμος στην καμπίνα των δύο ηλεκτρικών SUV εκφράζει και την γενικότερη φιλοσοφία κάθε μάρκας. Στην περίπτωση της Alfa Romeo περιμένουμε ένα πιο σπορτίφ αισθητικό αποτέλεσμα και οι δημιουργοί της Junior δεν μας αφήνουν ανικανοποίητους, διανθίζοντας το εσωτερικό με όμορφες και δυναμικές πινελιές. Γενικότερα θα λέγαμε πως η καμπίνα του πρώτου ηλεκτρικού της Alfa Romeo έχει οδηγοκεντρική προσέγγιση και υψηλό τεχνολογικό προφίλ όπως επιτάσσει η εποχή (digital πίνακας οργάνων και ευμεγέθης οθόνη infotainment), με μοναδική ένσταση την χρήση αποκλειστικά σκληρών πλαστικών, που είναι μεν γεροδεμένα και καλοφινιρισμένα, ωστόσο δεν συμβαδίζουν τόσο με τον premium προσανατολισμό του μοντέλου.
 
Στον αντίποδα, η Volvo στη νέα φάση «ζωής» της προβάλλει μία περισσότερο minimal φιλοσοφία, που θυμίζει Tesla λογική. Κάπως έτσι, στην καμπίνα του EX30 θα δούμε αποκλειστικά και μόνο μία οθόνη tablet με διαγώνιο 12,3 ιντσών, που έχει μεν το δικό της στιλ, ταυτόχρονα όμως απαιτεί και χρόνο εξοικείωσης. Από ποιοτικής άποψης θα δούμε κι εδώ υλικά σκληρής υφής, ανακυκλώσιμης μάλιστα προέλευσης, τα οποία θα σε κερδίσουν περισσότερο σε σχέση με την Junior. Κι εδώ υπάρχει στάνταρ ατμοσφαιρικός φωτισμός, ενώ στα «+» του Volvo η ηχόμπαρα της Harman Kardon που έχει ενσωματωθεί στο ταμπλό (σ.σ. δεν υπάρχουν ηχεία-καλωδιώσεις στις πόρτες άρα έχει γίνει cut-cost) και η οποία προσφέρει ήχο υψηλής πιστότητας.

Χώροι: Μεγαλύτερο κυρίως πορτ-μπαγκάζ για την Junior, μικρό χώρο μπροστά για τα καλώδια έχει το EX30

Ως προς τους χώρους, θα σταθούμε στο πορτ-μπαγκάζ κάθε μοντέλου. Εκεί βλέπουμε σημαντική διαφορά και προβάδισμα για την Alfa Romeo Junior. Η ιταλική μάρκα ανακοινώνει χωρητικότητα 400 λτ., όταν η Volvo αναφέρει 318 λίτρα για το EX30. Σε πραγματικά δεδομένα, η ηλεκτρική «Ιταλίδα» χωράει μία μεγάλη βαλίτσα παραπάνω, με το διπλό πάτωμά της να προσφέρει χώρο και για τα καλώδια. Στο Volvo EX30 υπάρχει το περίφημο frunk των 7 λίτρων στο καπό, νούμερο σχετικά μικρό σε σχέση με όσα έχουμε δει στον ανταγωνισμό.

Σελίδα 1Στα ίδια λεφτά, ποιο ηλεκτρικό SUVάκι: Alfa Romeo Junior ή Volvo EX30;
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρες - Επιδόσεις - Αυτονομία - Φόρτιση
Σελίδα 4Η γνώμη μας - Τεχνικά, χαρακτηριστικά, τιμές & εξοπλισμοί
Ford
KGM