ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

Ψηφιακό σχέδιο για μια έκδοση υψηλών επιδόσεων της νέας Toyota Corolla.

Στα σκαριά Toyota GR Corolla & C-HR GR Sport

9.147 Επισκέψεις στο άρθρο (1/4/2020)

H υπόσχεση της Τοyota ότι θα λανσάρει σπορ εκδόσεις σε όλα τα μοντέλα της παίρνει σάρκα και οστά καθώς προχώρησε επίσημα στην κατοχύρωση των πρώτων «καυτών» ονομάτων.


Έτοιμη να προσφέρει σπορ εκδόσεις σε όλη την γκάμα της είναι η Toyota, όπως αποδεικνύεται και από τα τελευταία δημοσιεύματα που την θέλουν να ετοιμάζει μια GR έκδοση ακόμα και για το Hilux pick-up.

Σήμερα, έρχονται στο φως νέες αναφορές πως η Toyota προχώρησε στην κατοχύρωση των ονομάτων GR Corolla και C-HR GR-Sport πριν από δύο εβδομάδες. Οι φήμες για τον ερχομό μιας GR έκδοσης της Corolla είχαν φουντώσει μετά την παρουσίαση της νέας γενιάς, ακόμα και εάν υπήρχαν στελέχη της φίρμας που δήλωναν σίγουρα πως μια τέτοια εξέλιξη δεν ήταν στα πλάνα της φίρμας. Ο 1.600άρης turbo των 261 ίππων με τον οποίο εφοδιάζεται το GR Yaris θα λάβει πιθανότατα το χρίσμα για να βρεθεί και στο μηχανοστάσιο της GR Corolla που θα λάβει επίσης το σύστημα τετρακίνησης και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο της φίρμας.

To C-HR GR Sport από την άλλη πλευρά έχει ήδη κάνει την εμφάνισή του στην αγορά της Ιαπωνίας αλλά φαίνεται πως τελικά θα διατεθεί και σε άλλες αγορές, πιθανότατα και στην Ευρώπη.  Οι διαφορές σε σχέση με το C-HR στις απλές του εκδόσεις θα είναι μικρές άλλα εμφανείς. Η GR Sport έκδοση, στην Ιαπωνία, εξοπλίζεται με μοναδικές 19άρες ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 225/45 και λαμβάνει νέας σχεδίασης εμπρός προφυλακτήρα, μερικώς διαφοροποιημένη γρίλια, εμβλήματα GR Sport και φώτα ομίχλης σε νέα θέση πιο χαμηλά στο έδαφος. Ανοίγοντας την πόρτα του οδηγού, συναντούμε ένα νέο μικρότερο τιμόνι με έμβλημα «GR» και επένδυση από δέρμα, νέα καθίσματα που αγκαλιάζουν το σώμα των μπροστά επιβατών, πεντάλ από αλουμίνιο, GR start/stop μπουτόν κ.α..

Βελτιώσεις έχουν λάβει χώρα και στα μηχανικά μέρη στο μικρομεσαίου ιαπωνικού crossover αφού η Toyοta θέλησε να του προσφέρει καλύτερο σύστημα διεύθυνσης για πιο άμεση απόκριση του τιμονιού και αναβαθμισμένο σύστημα ανάρτησης με νέα αμορτισέρ για μεγαλύτερη ακαμψία.
Η παλέτα των μηχανικών συνόλων θα είναι ίδια με αυτή του απλού C-HR , αφού δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η GR Sport είναι ουσιαστικά μια έκδοση που βελτιώνει αισθητικά το μοντέλο και τοποθετείται πιο χαμηλά από τις GR και GRMN εκδόσεις επιδόσεων.

Περισσότερες πληροφορίες αναμένουμε το επόμενο χρονικό διάστημα. Μείνετε συντονισμένοι στο autotriti.gr
 

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL