ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μετά την παρουσίαση των Insignia GSi και Corsa GSi η Opel φαίνεται πως θέλει να εντάξει και το Astra στην οικογένεια Grand Sport Injection.

Όπως όλα δείχνουν η Opel έχει στα σχέδια της την επέκταση της γκάμας των GSi μοντέλων.

Στα σκαριά το Opel Astra GSi

12.160 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2018)

Μετά την αναβίωση του αρκτικόλεξου GSi με το λανσάρισμα των Opel Insignia και Corsa σε GSi εκδόσεις φουντώνουν οι φήμες που θέλουν και το Astra να μπαίνει ξανά στην ισχυρή «οικογένεια» της μάρκας.

Η πρώτη γενιά του Opel Astra, που ήρθε να αντικαταστήσει το εμβληματικό Kadett, είχε στην κορυφή της γκάμας την GSi έκδοση με το 2-λιτρο τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό μοτέρ ισχύος 150 ίππων. Στην πορεία των χρόνων και πιο συγκεκριμένα στην 3η γενιά του Astra λανσαρίστηκε η OPC έκδοση του 3θυρου Astra GTC με τον turbo Z20 LEH βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. με απόδοση 240 ίππων, που στην επόμενη γενιά του μοντέλου βελτιώθηκε περαιτέρω φτάνοντας σε ισχύ τα 280 άλογα.

Η ιστορία δείχνει λοιπόν πως η κορυφαία έκδοση αυτής της γενιάς Astra, που λείπει προς το παρόν από τη γκάμα, αναμένεται να λανσαριστεί σύντομα, όντας το τρίτο μοντέλο της μάρκας με το οποίο αναβιώνει το έμβλημα GSi. Σημειώνουμε δε πως η επιστροφή στο αρκτικόλεξο GSi  (Grand Sport Injection) ξεκίνησε με την παρουσίαση του Opel Insignia GSi και του Insignia GSi Sports Tourer με δύο turbo δίλιτρα σύνολα βενζίνης και diesel με απόδοση 260 και 210 ίππων αντίστοιχα, ενώ συνεχίστηκε λίγους μήνες μετά με το λανσάρισμα του Corsa GSi το οποίο εξοπλίζεται με turbo βενζινοκινητήρα 1,4 λτ. ισχύος 150 ίππων.
 
 
Όσον αφορά στον κινητήρα της κορυφαίας έκδοσης του γερμανικού μοντέλου το τοπίο είναι ομιχλώδες, ωστόσο βάσει των πληροφοριών που έχουν διαρρεύσει «καρδιά» του επερχόμενου Astra GSi θα είναι είτε μια βελτιωμένη έκδοση του turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,6 λτ. του Corsa OPC -στο υπάρχον μοντέλο αποδίδει 207 ίππους-, είτε το δίλιτρο σύνολο των 260 ίππων που εδράζει κάτω από το καπό του μεγαλύτερου Insignia GSi.

Πέραν αυτού, δεδομένος θεωρείται ο εξοπλισμός της «καυτής» έκδοσης του μοντέλου με νέα πιο σκληρή ανάρτηση που θα μειώνει παράλληλα και την απόσταση από το έδαφος, αλλά και μεγαλύτερων διαστάσεων ζάντες με φαρδύτερα ελαστικά που στο εσωτερικό τους θα φιλοξενούν τα 4πίστονα Brembo δισκόφρενα προκειμένου να διαχειριστούν την ισχύ του μοντέλου.

Αισθητικά τέλος, το επερχόμενο Astra GSi αναμένεται να λάβει επιρροές από τον μεγαλύτερο «αδελφό» Insignia GSi έχοντας στη φαρέτρα του νέα επιθετική σχεδίαση με μυώδεις προφυλακτήρες, αιχμηρές γραμμές και μεγαλύτερους αεραγωγούς συνθέτοντας ένα σπορ εικαστικό σύνολο. Επίσης, δεν αποκλείεται να δούμε δύο απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος, ενώ δεδομένη θεωρείται και η προσθήκη μιας μεγάλης αεροτομής ως συνέχεια της οροφής. 

Περισσότερες πληροφορίες για το επερχόμενο μοντέλο αναμένονται σύντομα, με τις πρώτες εκτιμήσεις για το ντεμπούτο του Astra GSi να τοποθετούνται μέχρι το τέλος του 2018.

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON