Η Audi επιβεβαίωσε πως η νέα γενιά του A8 θα εφοδιάζεται από τη βασική του έκδοση, με ηλεκτρικό κύκλωμα 48 volt. Έτσι, η νέα ναυαρχίδα θα γίνει το 1ο μοντέλο της Audi που θα διατίθεται αποκλειστικά ως υβριδικό.
Στάνταρ υβριδικό το νέο Α8
5.085 Επισκέψεις στο άρθρο (13/6/2017)
Το πολυαναμενόμενο νέο Audi A8 θα είναι το 1ο μοντέλο της φίρμας που θα διαθέτει σε όλες τις εκδόσεις του υβριδική τεχνολογία, ήπιας μορφής έστω. Εκτός από το στάνταρ κύκλωμα των 48 Volt, ας δούμε τι άλλο ξέρουμε για τη νέα ναυαρχίδα της Audi…
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στην εικόνα της Audi βλέπουμε τον V6 TFSI κινητήρα, ο οποίος συνεπικουρείται από ένα κύκλωμα 48 volt που ενσωματώνει δύο στοιχεία: έναν υδρόψυκτο εναλλάκτη εκκίνησης και μία μπαταρία ιόντων λιθίου, που βρίσκεται στο πορτ μπαγκάζ.
Το νέο Audi A8 θα παρουσιαστεί στις 11 Ιουλίου στο Audi Summit της Βαρκελώνης. Η γερμανική ναυαρχίδα έχει «συλληφθεί» να δοκιμάζεται καμουφλαρισμένη, ενώ πρόσφατα εθεάθη και ένα S8 να γυρίζει γρήγορα στο Nürburgring.
Αναμένεται να παρουσιαστεί αργότερα φέτος, πατώντας στη πλατφόρμα MLB evo της Audi. Θα προσφέρει τεχνολογία πλήρους αυτόνομης οδήγησης σε ταχύτητες ως και τα 60 χλμ./ώρα, κερδίζοντας ακόμα και την Mercedes-Benz S-Class στο Level 3 αυτονομίας.
Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί αυτόνομα συστήματα για την εξοικονόμηση καύσιμου και το ραφινάρισμα της λειτουργίας του. Για παράδειγμα οι αισθητήρες βλέπουν πότε ξεκινάνε τα οχήματα και βάζουν μπροστά τον κινητήρα νωρίτερα, ακόμα και αν το φρένο είναι πατημένο.
Αισθητικά αναμένεται να έχει έντονη επιρροή από το πρωτότυπο Audi Prologue του 2014. Η μεγάλη μάσκα και τα λεπτά φωτιστικά σώματα εμπρός – πίσω θα κυριαρχούν στην εμφάνιση του νέου Α8.
Εσωτερικές πηγές αναφέρουν πως θα κινείται από την υπάρχουσα γκάμα των turbo V6 και V8 συνόλων, ενώ είναι πιθανό να διατηρήσει την W12 έκδοσή του, με την ηλεκτρική τουρμπίνα να έρχεται για να μειώσει το turbo lag. Σίγουρη θεωρείται η plug-in hybrid έκδοση, ενώ πιθανή είναι και η πλήρως ηλεκτρική, καθώς η πλατφόρμα MLB evo έχει φτιαχτεί και για εναλλακτικές πηγές ενέργειας.
Αυτό που γνωρίζουμε είναι πως το αμάξωμα του νέου Audi A8 θα ζυγίζει 282 κιλά, 51 κιλά περισσότερα από ότι στο απερχόμενο μοντέλο. Από την άλλη είναι και πιο άκαμπτο κατά 24%, γεγονός που θα λειτουργήσει ευεργετικά στην οδική του συμπεριφορά. Οι πίσω επιβάτες θα έχουν 28 χλστ. περισσότερα για τα γόνατά τους και άλλα 14 χλστ. για τα κεφάλια τους.
Μερικά ακόμα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά που ξέρουμε είναι οι λειτουργίες μέσω χειρονομιών, αλλά και η τεχνολογία οργανικού LED στα φωτιστικά σώματα. Οι τιμές στις βασικές εκδόσεις δεν αναμένεται να απέχουν σημαντικά από τις τωρινές, αλλά το εύρος των δυνατοτήτων στις υψηλές, θα δημιουργήσει μια μεγαλύτερη ψαλίδα στις τιμές.