Μεγάλο ενδιαφέρον προκαλούν οι τελευταίες πληροφορίες που έρχονται στο φως της δημοσιότητας και θέλουν την τέταρτη ολοκαίνουρια γενιά του Fiat Panta να κάνει ντεμπούτο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης την επόμενη εβδομάδα.
Η τωρινή τρίτη γενιά του ιταλικού μίνι ντεμπούταρε στην Έκθεση της Φρανκφούρτης το 2011 και φαίνεται πως πλέον είναι έτοιμο να μπει σε νέα εποχή. Σύμφωνα μάλιστα με τα όσα είχαν αποκαλυφθεί το περασμένο καλοκαίρι, η Fiat έχει στόχο να προσφέρει το Panda και με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση αλλά και ως υβριδικό για να εξασφαλίσει καλές πωλήσεις και τα επόμενα χρόνια όπου η ηλεκτροκίνηση θα έχει, σύμφωνα με τους ειδικούς, τον πρώτο λόγο.
Πάντως, πολύ πιθανό είναι το αυτοκίνητο που θα βρίσκεται στην Γενεύη να είναι κάποιο concept πάνω στο οποίο θα βασιστεί η έκδοση παραγωγής που θα έρθει το 2021. Σύμφωνα με διαρροές, η σχεδιαστική του ταυτότητα θα είναι έντονα επηρεασμένη από το Fiat Mobi που προσφέρεται σε αγορές της Λατινικής Αμερικής εδώ και λίγα χρόνια.
Αληθεύουν άραγε οι φήμες; Θα το μάθουμε στις 5 Μαρτίου.
εμενα δεν μου αρεσει, δεν μπορει να είναι από την ΦΙΑΤ και την Ιταλία τετοιο αυτοκινητο…. μου θυμιζει... ΚΙΑ σοουλ με Σουζουκι Τζαστυ, μακαρι να μην είναι ετσι το νέο παντα...που ξεχωριζε με την απλοτητα του
Κρίνοντας - σχεδιαστικά - από το "mobi", θα έλεγα ότι είναι κίνηση ρουλέτας για το fca group. Βέβαια και το "panda" αρχικά ήταν παράτολμη κίνηση και τελικά, συνδυαστικά με κάποια πρόσθετα προτερήματα, "έπιασε". Στην σημερινή εποχή του C-l-opy Paste, θεωρώ ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο - αλλά όχι ακατόρθωτο - να σχεδιάσει μια εταιρεία ένα αυτοκίνητο που στην Ευρωπαϊκή τουλάχιστον αγορά, θα μπορεί να συνδυάσει την συντηρητική σχεδιαστική κουλτούρα με καινοτόμες προσμίξεις. Προσμίξεις που θα κάνουν ένα αυτοκίνητο, διαφορετικό από τα άλλα, θελκτικό και "επικερδές". Πάντως η Fiat, χρειάζεται οπωσδήποτε την επιτυχημένη συνέχεια του μοσχοπουλημένου - ακόμα και τώρα - μοντέλου της. Το Punto που είναι άραγε... Αλλά αυτό είναι άλλο task....
είναι δυσκολο να κανουν ότι και στην Αλφα, να ξαναφερουν δηλαδή με σύγχρονη σχεδιαση , παλια μοντέλα...όπως το 127, το 124...ακομη και το κouπε, ας κανουν ετσι και με την Λανσια ...ποιος δεν θα ηθελε ένα αυτοκινητο που να μοιαζει στη Δελτα;
εμενα δεν μου αρεσει, δεν μπορει να είναι από την ΦΙΑΤ και την Ιταλία τετοιο αυτοκινητο…. μου θυμιζει... ΚΙΑ σοουλ με Σουζουκι Τζαστυ, μακαρι να μην είναι ετσι το νέο παντα...που ξεχωριζε με την απλοτητα του
Κρίνοντας - σχεδιαστικά - από το "mobi", θα έλεγα ότι είναι κίνηση ρουλέτας για το fca group. Βέβαια και το "panda" αρχικά ήταν παράτολμη κίνηση και τελικά, συνδυαστικά με κάποια πρόσθετα προτερήματα, "έπιασε". Στην σημερινή εποχή του C-l-opy Paste, θεωρώ ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο - αλλά όχι ακατόρθωτο - να σχεδιάσει μια εταιρεία ένα αυτοκίνητο που στην Ευρωπαϊκή τουλάχιστον αγορά, θα μπορεί να συνδυάσει την συντηρητική σχεδιαστική κουλτούρα με καινοτόμες προσμίξεις. Προσμίξεις που θα κάνουν ένα αυτοκίνητο, διαφορετικό από τα άλλα, θελκτικό και "επικερδές". Πάντως η Fiat, χρειάζεται οπωσδήποτε την επιτυχημένη συνέχεια του μοσχοπουλημένου - ακόμα και τώρα - μοντέλου της. Το Punto που είναι άραγε... Αλλά αυτό είναι άλλο task....
είναι δυσκολο να κανουν ότι και στην Αλφα, να ξαναφερουν δηλαδή με σύγχρονη σχεδιαση , παλια μοντέλα...όπως το 127, το 124...ακομη και το κouπε, ας κανουν ετσι και με την Λανσια ...ποιος δεν θα ηθελε ένα αυτοκινητο που να μοιαζει στη Δελτα;