Στις 31 Αυγούστου θα κάνει ντεμπούτο το νέας γενιάς Passat, όπως ανακοινώνει η Volkswagen μέσω ενός καινούριου video teaser. Οι αλλαγές που πρόκειται να λάβουν χώρα αναμένεται να είναι μεγάλες, αφού κατ αρχάς, η εταιρεία αναμένεται να προσφέρει το νέο Passat μόνο σε Variant (station-wagon) έκδοση. Επίσης, δεν θα κατασκευάζεται πλέον στην Γερμανία, αφού η παραγωγή θα μεταφερθεί στη Μπρατισλάβα της Σλοβακίας. Το εμπορικό του λανσάρισμα θα γίνει το πρώτο τρίμηνο του 2024.
Oι διαστάσεις του θα είναι σαφώς μεγαλύτερες προς κάθε κατεύθυνση, με την εταιρεία να είναι σε θέση αυτή την στιγμή να γνωστοποιήσει πως το μήκος του θα είναι μεγαλύτερο κατά 14 εκατοστά και ότι οι πίσω επιβάτες θα έχουν 5 εκατοστά περισσότερο «αέρα» για τα πόδια τους. Το πορτ-μπαγκάζ θα είναι επίσης μεγαλύτερο καθώς θα χωράει 40 λίτρα περισσότερα σε αποσκευές, ανεβάζοντας την χωρητικότητα στα 690 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους ή στα 1.920 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.
Με δύο ψηφιακές οθόνες
Ενισχυμένο θα είναι το τεχνολογικό προφίλ του νέου Passat, αφού η Volkswagen θα δώσει στο μοντέλο πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων μεγέθους 10,25 ιντσών και δίπλα του θα τοποθετήσει μια οθόνη για την υποστήριξη του συστήματος ψυχαγωγίας με διαγώνιο 12,9 ίντσες, η οποία προαιρετικά θα μπορεί να αναβαθμιστεί στις 15 ίντσες. Το παρών θα δίνει ένα πολυλειτουργικό τιμόνι, ενώ στον προαιρετικό τιμόνι θα διατίθεται το σύστημα Head-Up Display. Η Volkswagen κάνει επίσης λόγο πως στις πιο πλούσιες εκδόσεις, το νέο Passat θα προσφέρεται με τα IQ.Light LED φώτα, ενώ πίσω το Passat θα λάβει μια συνεχή οριζόντια μπάρα LED.
Σε βενζίνη, diesel αλλά και υβριδικό
Χάρη στη νέα πλατφόρμα, η Volkswagen θα έχει την δυνατότητα να προσφέρει στο νέο Passat κινητήρες βενζίνης, diesel, ήπια υβριδικές επιλογές αλλά και Plug-in υβριδικά σύνολα τα οποία θα προσφέρουν μεγαλύτερη αυτονομία κοντά στα 100 χιλιόμετρα, γρηγορότερη φόρτιση και ισχύ από 204 έως 272 ίππους.
Απομένουν μέρες για να δούμε το νέο Passat!
- Πιο μεγάλο σε διαστάσεις και χώρο πορτ-μπαγκάζ
- Με δύο ψηφιακές οθόνες
- Σε βενζίνη, diesel αλλά και υβριδικό
H VW κόβει το σεντάν και θα το προσφέρει μόνο σε wagon. Κάνει καλά;