Στην ιστοσελίδα της Automotive News Europe μίλησε ο διευθύνων σύμβουλος της Mazda Europe, Jeff Guyton, ο οποίος μεταξύ άλλων αποκάλυψε πως η εταιρεία σχεδιάζει να προσφέρει ηλεκτροκίνητα μοντέλα στους ευρωπαίους αγοραστές, προκειμένου να αποφευχθεί η επιβολή προστίμου από την ΕΕ.
Οι πιο αυστηροί νόμοι που θα ισχύσουν από το 2020 για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, είναι σύμφωνα με τον ισχυρό άντρα μία μεγάλη πρόκληση στην οποία πρέπει να ανταποκριθεί η Mazda. Έτσι σημείωσε πως όλα «τα μοντέλα μας Skyactiv-X, καθώς και μερικά από τα υπάρχοντα, θα έχουν τουλάχιστον ένα ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης που θα ξεκινήσει το 2019. Ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα θα έρθει το 2020 και ένα plug-in υβριδικό θα φτάσει το 2021».
Μιλώντας για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ο Guyton αποκάλυψε πως για αυτό τον τομέα υπάρχει συνεργασία με την Toyota αναφέροντας συγκεκριμένα «Έχουμε δύο σκέλη για την ηλεκτροκίνηση. Το ηλεκτρικό μοντέλο που θα ξεκινήσει το 2020 θα είναι βάσει της τεχνολογίας της Mazda, ενώ η τεχνολογία στην οποία συνεργαζόμαστε με την Toyota και την Denso θα φτάσει ίσως μερικά χρόνια αργότερα».
Για το αν θα επιστρέψουν τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα στα υψηλά στάνταρ παραγγελιών που υπήρχαν τα προηγούμενα χρόνια, το αφεντικό της Mazda στην Ευρώπη σημείωσε πως κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί, ωστόσο προέβλεψε πως ίσως υπάρξει μια αναγέννηση στο συγκεκριμένο τομέα, λόγω των νέων τεχνολογιών.
Στη συνέχεια, σε ερώτηση για το αν η Mazda κερδίζει χρήματα από το ευρωπαϊκό της κομμάτι απάντησε καταφατικά, ενώ προέβλεψε ότι για το 2019 η συνολική ευρωπαϊκή αγορά στο κομμάτι του αυτοκινήτου θα είναι λιγότερο σταθερή. Τέλος κλήθηκε να απαντήσει για το αν η φίρμα θα προσφέρει στη γηραιά ήπειρο ένα crossover που θα τοποθετηθεί κάτω από το CX-3, υπογραμμίζοντας πως δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στα σχέδια τους.