Στρίβουν τα ηλεκτρικά; Τι «λέει» το elk test;
Το elk test είναι η σημαντικότερη δοκιμασία ενεργητικής ασφάλειας κάθε νέου αυτοκινήτου. Το AutoΤρίτη δοκίμασε και αξιολόγησε 5 ηλεκτρικά μοντέλα στην αποφυγή κινδύνου. Με πόσα χλμ. πέρασαν τις κορίνες; Μπόρεσαν και απέφυγαν τον Τάρανδο;
5 ηλεκτρικά μοντέλα στο elk test
Δοκιμάσαμε και testάραμε 5 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα πάνω στον «Τάρανδο». Με πόσα χλμ. ολοκλήρωσαν πετυχημένα την διαδικασία αποφυγής κινδύνου, δίχως να ρίξουν τις κορίνες; Εμείς στο AutoΤρίτη, για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έχουμε συγκεκριμένα όρια αξιολόγησης. Θεωρούμε κορυφαία μία επίδοση πάνω από τα 73 χλμ./ώρα και μέτρια κάτω από τα 70 χλμ./ώρα.
Ford Mustang Mach-E AWD Long Range 351 PS: Πάνω από 2 τόνους αλλά «πέρασε» με 73 χλμ.
Χωρίς το επιπλέον βάρος των 3 επιβατών και των αποσκευών στο πορτ-μπαγκάζ, όπως κάνουμε εμείς στο AutoΤρίτη Test Center, η 4κίνητη Ford Mustang Mach-E με την μεγάλη μπαταρία των 98,7 kWh ζυγίζει πάνω από 2 τόνους (2.182 κιλά). Όπως καταλαβαίνετε. η ανάρτηση (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, Πολλαπλοί Σύνδεσμοι πίσω), και τα ελαστικά πρέπει να διαχειριστούν τις απότομες μεταφορές μίας μεγάλης μάζας, σε ένα θεωρητικό χάντικαπ για το πρώτο ηλεκτρικό της Ford.
Στην πράξη, λοιπόν, η Mustang Mach-E τα πήγε αρκετά καλά, αξιοποίησε την βοήθεια της 4κίνησης και ολοκλήρωσε πετυχημένα τη διαδικασία στα 73 χλμ./ώρα. Σε αυτή την ταχύτητα, δεν φαίνεται τόσο το βάρος του αυτοκινήτου, το γρήγορο τιμόνι υπακούει στις εντολές του οδηγού, τα ελαστικά δίνουν όση πρόσφυση χρειάζεται. Ήπια ήταν η εμπλοκή του ESP, με το Mach-E να «βγαίνει» από την διαδικασία με ταχύτητα εξόδου τα 53 χλμ./ώρα. Γενικότερα, μιλάμε για ένα μοντέλο που έχει fun χαρακτήρα και σε «αφήνει» να καταλάβεις την όλη διαδικασία του elk test, ακόμη και πάνω από το όριο. Περισσότερες πληροφορίες για την συμπεριφορά της 4κίνητης Ford Mustang Mach-E στο elk test μπορείτε να δείτε ΕΔΩ.
Σελίδα 2 | Πώς τα πήγαν CUPRA Born, Honda e, Mercedes EQA & VW ID.3 |