ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στρίβουν τα ηλεκτρικά; Τι «λέει» το elk test;

7.024 Επισκέψεις στο άρθρο (27/5/2023)
Στρίβουν τα ηλεκτρικά; Τι «λέει» το elk test;
3 Φωτογραφίες »

Το elk test είναι η σημαντικότερη δοκιμασία ενεργητικής ασφάλειας κάθε νέου αυτοκινήτου. Το AutoΤρίτη δοκίμασε και αξιολόγησε 5 ηλεκτρικά μοντέλα στην αποφυγή κινδύνου. Με πόσα χλμ. πέρασαν τις κορίνες; Μπόρεσαν και απέφυγαν τον Τάρανδο;

5 ηλεκτρικά μοντέλα στο elk test

Έχουν βάρος λόγω της μπαταρίας, έχουν διαφορετική ρύθμιση ανάρτησης για να παραμένουν άνετα στο δρόμο, άρα χάνουν πόντους στο fun to drive, σωστά; Είναι μία ερώτηση που μας κάνουν συχνά οι αναγνώστες του AutoΤρίτη. Στρίβουν τα ηλεκτρικά; Σε τέτοιες περιπτώσεις οι απαντήσεις δίνονται από το Test Center μας και από την κορυφαία δοκιμασία ενεργητικής ασφάλειας, το elk test. Εκεί ο οδηγός έχει δευτερεύοντα ρόλο, εκεί όπου «μιλάει» το στήσιμο κάθε αυτοκινήτου.
 
Δοκιμάσαμε και testάραμε 5 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα πάνω στον «Τάρανδο». Με πόσα χλμ. ολοκλήρωσαν πετυχημένα την διαδικασία αποφυγής κινδύνου, δίχως να ρίξουν τις κορίνες; Εμείς στο AutoΤρίτη, για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έχουμε συγκεκριμένα όρια αξιολόγησης. Θεωρούμε κορυφαία μία επίδοση πάνω από τα 73 χλμ./ώρα και μέτρια κάτω από τα 70 χλμ./ώρα.

Ford Mustang Mach-E AWD Long Range 351 PS: Πάνω από 2 τόνους αλλά «πέρασε» με 73 χλμ.

Χωρίς το επιπλέον βάρος των 3 επιβατών και των αποσκευών στο πορτ-μπαγκάζ, όπως κάνουμε εμείς στο AutoΤρίτη Test Center, η 4κίνητη Ford Mustang Mach-E με την μεγάλη μπαταρία των 98,7 kWh ζυγίζει πάνω από 2 τόνους (2.182 κιλά). Όπως καταλαβαίνετε. η ανάρτηση (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, Πολλαπλοί Σύνδεσμοι πίσω), και τα ελαστικά πρέπει να διαχειριστούν τις απότομες μεταφορές μίας μεγάλης μάζας, σε ένα θεωρητικό χάντικαπ για το πρώτο ηλεκτρικό της Ford.
 
Στην πράξη, λοιπόν, η Mustang Mach-E τα πήγε αρκετά καλά, αξιοποίησε την βοήθεια της 4κίνησης και ολοκλήρωσε πετυχημένα τη διαδικασία στα 73 χλμ./ώρα. Σε αυτή την ταχύτητα, δεν φαίνεται τόσο το βάρος του αυτοκινήτου, το γρήγορο τιμόνι υπακούει στις εντολές του οδηγού, τα ελαστικά δίνουν όση πρόσφυση χρειάζεται. Ήπια ήταν η εμπλοκή του ESP, με το Mach-E να «βγαίνει» από την διαδικασία με ταχύτητα εξόδου τα 53 χλμ./ώρα. Γενικότερα, μιλάμε για ένα μοντέλο που έχει fun χαρακτήρα και σε «αφήνει» να καταλάβεις την όλη διαδικασία του elk test, ακόμη και πάνω από το όριο. Περισσότερες πληροφορίες για την συμπεριφορά της 4κίνητης Ford Mustang Mach-E στο elk test μπορείτε να δείτε ΕΔΩ.

Σελίδα 2Πώς τα πήγαν CUPRA Born, Honda e, Mercedes EQA & VW ID.3
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS