ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Hyundai Santa Fe Vs Land Rover Discovery Sport Vs Mazda Cx-60: Αξιολόγηση σε 10 τομείς

18.435 Επισκέψεις στο άρθρο (24/5/2023)
Το plug-in υβριδικό Hyundai Santa Fe προσφέρει σπουδαία ποιότητα κύλισης και εξαιρετική άνεση. Ο θόρυβος στην καμπίνα είναι ιδιαίτερα χαμηλός και οι ανεξάρτητες αναρτήσεις «καταπίνουν» τις ανωμαλίες.
3 Φωτογραφίες »

Το plug-in υβριδικό Hyundai Santa Fe προσφέρει σπουδαία ποιότητα κύλισης και εξαιρετική άνεση. Ο θόρυβος στην καμπίνα είναι ιδιαίτερα χαμηλός και οι ανεξάρτητες αναρτήσεις «καταπίνουν» τις ανωμαλίες.

Hyundai Santa Fe Vs Land Rover Discovery Sport Vs Mazda Cx-60: Αξιολόγηση σε ποιότητα, άνεση, τεχνολογία, ασφάλεια, οδική συμπεριφορά, value for money και πολλά άλλα.

Στο δρόμο: Με διαφορετική 4κίνηση, προβληματίζουν τα φρένα του Land Rover

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά, τα τρία SUV προφανώς και προφέρουν υψηλά επίπεδα άνεσης, η οποία ορίζεται από την αποτελεσματικότητα στις κακοτεχνίες και την καλή ηχομόνωση της καμπίνας.

Συνολικά πιο άνετο είναι το Santa Fe, καθώς από τη μία το Discovery φέρνει πολύ περισσότερο ήχο στην καμπίνα, όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας, ενώ από την άλλη το CX-60 είναι πιο σφιχτό και με τις 20άρες ζάντες του μοντέλου που δοκιμάσαμε, ήταν πιο ξερό στις μεγάλες λακκούβες.

Το ιαπωνικό SUV πάντως, είναι σαφώς το πιο δυναμικό στο δρόμο, βασιζόμενο στη σφιχτή -ανεξάρτητη σε κάθε τροχό- ανάρτηση, στο στιβαρό, ακριβές και με καλή αίσθηση τιμόνι και στο άκαμπτο πλαίσιο. Βοηθάει σαφέστατα και το γεγονός πως είναι το μοναδικό που έχει σχεδιαστεί ως πισωκίνητο. Σε κανονικές συνθήκες η κίνηση πάει 90% πίσω και από εκεί και πέρα ανάλογα με τις συνθήκες μπορεί να μοιραστεί 50:50 εμπρός-πίσω.

Αντίθετα το Disvovery δεν συμπαθεί τους έντονους ρυθμούς, έχοντας κάπως αργό στις αντιδράσεις τιμόνι και μεγάλη απόσταση από το έδαφος, η οποία προκαλεί σχετική κλίση στις στροφές. Βέβαια ακόμα και σε αυτήν την έκδοση είναι ικανότατο εκτός δρόμου. Παρόλο που κατά βάση είναι προσθιοκίνητο (ο ηλεκτροκινητήρας είναι συνδεδεμένος στον πίσω άξονα και έτσι όταν ενεργοποιείται αυτόματα μεταφέρεται εκεί κάποιο ποσοστό της ροπής) έχει εξαιρετικές γωνίες αναρρίχησης και σχεδόν 4 εκατοστά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος. Μας άρεσε εκτός δρόμου αρκετά και το Santa Fe το οποίο έχει «κανονική» τετρακίνηση HTRAC με αυτόματη κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες χάρη στη βοήθεια πολύδισκου συμπλέκτη και εξειδικευμένα προγράμματα Terrain Mode.  

Τέλος, αξίζει να κάνουμε μια αναφορά στα εξαιρετικά φρένα των Santa Fe και CX-60 που χρειάστηκαν κάτω από 37,0 μ. για να ακινητοποιηθούν από τα 100 χλμ./ώρα, εν αντιθέσει με την απογοητευτική για τα στάνταρ που ορίζει το AutoΤρίτη επίδοση του Land Rover Discovery που έκανε 42,1 μέτρα.
 

Μάρκα/Μοντέλο Hyundai Santa Fe Land Rover Discovery Sport Mazda Cx-60
Εγγύηση (χρόνια) 5 3 6
Έκδοση εξοπλισμού DISTINCTIVE 7-S R-DYNAMIC S PRIME-LINE
Τιμή      
Αξιολογήσεις AutoΤρίτη
Κατανάλωση-ρύποι 10 8 9
Ενεργητική Ασφάλεια-Φρένα 10 7 10
Παθητική Ασφάλεια 10 10 10
Value For Money 6 2 5
Αξιοπιστία- Συχνότητα βλαβών 9 7 9
Κινητήρας-επιδόσεις 9 9 10
Εικόνα-Ποιότητα-Τεχνολογία 9 8 10
Ανεση-Χώροι-Πρακτικότητα 9 9 9
Μεταπωλητική Αξία 9 9 8
Οδική Συμπεριφορά 9 8 9

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Super Συγκριτικό: Hyundai Santa Fe Vs Land Rover Discovery Sport Vs Mazda Cx-60
Σελίδα 3Hyundai Santa Fe Vs Land Rover Discovery Sport Vs Mazda Cx-60: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό;
Σελίδα 4Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Hyundai Santa Fe , Land Rover Discovery Sport και Mazda Cx-60
Σελίδα 5Συγκριτικό Hyundai Santa Fe Vs Land Rover Discovery Sport Vs Mazda Cx-60: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους
Mercedes
Citroen