ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ο 1.500άρης πετρελαιοκινητήρας στο μικρό των Γερμανών είναι εύρωστος και σε συνάρτηση με το χαμηλό βάρος του αμαξώματος δείχνει γεμάτος σε κάθε σημείο.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 1.500άρης πετρελαιοκινητήρας στο μικρό των Γερμανών είναι εύρωστος και σε συνάρτηση με το χαμηλό βάρος του αμαξώματος δείχνει γεμάτος σε κάθε σημείο.

Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Opel Corsa και Renault Clio

2.610 Επισκέψεις στο άρθρο (13/12/2022)

Opel Corsa vs Renault Clio. Ποιο καίει, ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει… Απαντήσεις για κάθε απορία.

Κινητήρας: Μισό λίτρο πιο οικονομικό το Clio, καλύτερες προσπεράσεις με το Corsa

Και φτάσαμε στο ζητούμενο που ψάχνεις σε ένα diesel. Πόσα χρήματα γλιτώνω; Πιο οικονομικό είναι το Renault Clio με τον 8βάλβιδο 1,5 Blue dCi των 100 ίππων. Το γαλλικό μικρό «καίει» 5 λτ./100 χλμ., έχοντας καλύτερες τιμές από το Opel Corsa τόσο εντός όσο και εκτός πόλης. Το μικρό της Opel έχει μέση κατανάλωση στα 5,5 λτ./100, με το δικό του μηχανικό σύνολο να αποδίδει 102 ίππους. Εκεί που υπερτερεί είναι στις εκπομπές ρύπων (106-107 γρ. CO2/χλμ.) για καθημερινή διέλευση στο Δακτύλιο. Επίσης, έχει καλύτερες προσπεράσεις με 4η-5η στα 60-100 χλμ./ώρα. Από εκεί και πέρα, θα θέλαμε πιο ήσυχη την λειτουργία του, παράμετρος στην οποία το Clio είναι εντυπωσιακό (μόλις 65,9 dB στα 100 χλμ./ώρα).

Χώροι: Για επιβάτες Corsa, περισσότερες αποσκευές στο Clio

Το μικρότερου μεταξονίου Opel Corsa είναι πιο ευρύχωρο για τους επιβάτες σε «αέρα» για πόδια, γόνατα αλλά και σε φάρδος πίσω καμπίνας. Στον αντίποδα, το Renault Clio είναι πιο βολικό στον χώρο αποσκευών του κατά 57 λτ. (366 λτ.).


Γραμμική είναι η λειτουργία του 1,5 Blue dCi, με το Clio να ανταποκρίνεται άμεσα στο πάτημα του γκαζιού δίχως ιδιαίτερο κροτάλισμα από το μοτέρ.

Γραμμική είναι η λειτουργία του 1,5 Blue dCi, με το Clio να ανταποκρίνεται άμεσα στο πάτημα του γκαζιού δίχως ιδιαίτερο κροτάλισμα από το μοτέρ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μάρκα/Μοντέλο OPEL CORSA RENAULT CLIO
Μετρήσεις AutoΤρίτη
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα MICHELIN CONTINENTAL
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,07 10,88
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) 36,9 38,9
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 7,22 8,02
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 10,9 11,2
Θόρυβος στα 100 (db) 71 65,2
Θόρυβος στα 120 (db) 72,9 67,7
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) 7,3 6
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα)
3,8 3,2
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,5 5
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
1079 1219
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) 1,31 1,26
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) 1,36 1,35
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) 10,2 9,6
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) 2,8 2,1
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
309 366
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
17 27,5
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
63,5 75
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
101 101
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
101 101
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
670 725
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
525 515
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
195 198
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
95,5 105

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
EURONCAR ASFALH FORTIGA