Τεχνικά χαρακτηριστικά για CUPRA Formentor Vs Ford Puma Vs Kia XCeed
Σύγκριση: Ford Puma Vs Kia XCeed Vs CUPRA Formentor
CUPRA Formentor Vs Ford Puma Vs Kia XCeed: Πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά. Θα βρεις και στοιχεία που δεν σε ενδιαφέρουν, που δεν τα ήξερες.
Τι επιλέγουν οι 3 οδηγοί του AutoΤρίτη
Ο fun to drive οδηγός έχει 3 επιλογές που θα τον καλύψουν και με το παραπάνω. Στο Puma κάποιος θα εκτιμήσει τις πιο compact διαστάσεις, σε Formentor και XCeed υπάρχει το «+» της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων.
Ο value for money οδηγός θα επιλέξει μεταξύ Ford και Kia. Με 8 και 7 χρόνια εγγύησης, αντίστοιχα, ξεκινούν από άλλη αφετηρία, με το Puma να έχει καλύτερο εξοπλισμό και το XCeed κορυφαίο after sales (5 χρόνια δωρεάν service).
Ο hi-tech οδηγός θα βρει στον στάνταρ εξοπλισμό των Formentor και Puma ψηφιακό πίνακα οργάνων, θα βολευτεί με τις μπόλικες ηλεκτρικές τους ευκολίες, θα εκτιμήσει κάπως παραπάνω την στάνταρ κάμερα όπισθεν στο SUV της CUPRA.
Ford Puma 1,0 EcoBoost 125 PS mHEV AUTO
+Εμφάνιση, οικονομία, κινητήρας-κιβώτιο, οδική συμπεριφορά, χώρος αποσκευών, προγράμματα λειτουργίας οδήγησης, τεχνολογία, εξοπλισμός, 8 χρόνια εγγύηση
-Φάρδος πίσω καθίσματος, πίσω ημιάκαμπτος άξονας
Kia Xceed 1,5 T-GDI 160 PS 7DCT 48V
+Εμφάνιση, κινητήρας-κιβώτιο, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, φάρδος πίσω καθίσματος, 7ετής εγγύηση, 5 χρόνια service
-Χωρίς στάνταρ paddles στο τιμόνι, ορατότητα προς τα πίσω
CUPRA Formentor 1,5 TSI 150 PS DSG
+Σχεδίαση, ποιοτική και high-tech καμπίνα, fun to drive οδική συμπεριφορά, επιδόσεις-κιβώτιο, στάνταρ εξοπλισμός, ευελιξία στην πόλη, χώροι καμπίνας
-Τιμή, «τσιμπημένη» κατανάλωση
Σημερινή τιμή |
35.490 ευρώ: Cupra Formentor 1.5 TSI 150 PS DSG |
27.190 ευρώ: Kia Xceed 1.5 T-GDI 48V 160 PS DCT |
28.203 ευρώ: Ford Puma 1.0 125 PS mHEV 7DCT |
Μάρκα/Μοντέλο | Cupra Formentor | Ford Puma | Kia Xceed | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση (χρόνια) | 4 | 8 | 7 | |||||
Έκδοση εξοπλισμού | FORMENTOR | ST-LINE | LX PREMIUM | |||||
Τιμή | ||||||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,45 | 4,19 | 4,39 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,84 | 1,8 | 1,83 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,52 | 1,55 | 1,5 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα)
|
2,68 | 2,59 | 2,65 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 50 | 42 | 50 | |||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.)
|
- | 16,4 | 18,4 | |||||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1463 | 1280 | 1430 | |||||
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||||
Κυβικά εκατοστά | 1498 | 999 | 1482 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS)
|
150 | 125 | 160 | |||||
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5000 | 6000 | 5500 | |||||
Ροπή (Nm) | 250 | 210 | 253 | |||||
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1500 | 1750 | 1500 | |||||
Όσο μικρότερο το νούμερο αυτό, τόσο καλύτερες οι επιδόσεις του αυτοκινήτουΑναλογία κιλών/ίππο
|
9,75 | 10,24 | 8,94 | |||||
Ειδική Ισχύς PS/λίτρο | 100,13 | 125,13 | 107,96 | |||||
Κύλινδροι | 4 | 3 | 4 | |||||
Βαλβίδες ανα κύλινδρο | 4 | 4 | 4 | |||||
Διάταξη εκκεντροφόρων | 2E | 2E | 2E | |||||
Τροφοδοσία | ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ + TURBO | ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ + TURBO | ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ + TURBO | |||||
Ανάρτηση | ||||||||
Ανάρτηση εμπρός | ΓΟΝΑΤΑ ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ | ΓΟΝΑΤΑ ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ | ΓΟΝΑΤΑ ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ | |||||
Ανάρτηση πίσω | ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ | ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ | ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU
|
EU6 | EU6 | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 6,6 | 5,7 | 6 | |||||
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ)
|
128 | 129 | 137 | |||||
Ειδικά Χαρακτηριστικά (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||||
Για μια πλήρη περιστροφή του αυτοκινήτου με τέρμα το τιμόνι. Μικρότερο νούμερο για πιο εύκολο παρκάρισμα και ελιγμούςΚύκλος στροφής (μέτρα)
|
10,7 | 10,3 | 10,6 | |||||
Το βάρος τρέιλερ-χωρίς φρένα, που μπορεί να τραβήξει Έλξη τρέιλερ χωρίς φρένα (μέγιστο βάρος τρέιλερ)
|
580 | - | - | |||||
Το βάρος τρέιλερ-με φρένα, που μπορεί να τραβήξει Έλξη τρέιλερ με φρένα (μέγιστο βάρος τρέιλερ)
|
900 | - | - | |||||
Δείχνει την ικανότητα του αυτοκινήτου να προσεγγίσει ένα εμπόδιο (υπό κλίση) χωρίς να βρει ο προφυλακτήραςΓωνία προσέγγισης (μοίρες)
|
- | 16.9 | 15.9 | |||||
Η γωνία ράμπας δείχνει τη δυνατότητα του αυτοκινήτου να περάσει ένα σημείο χωρίς να βρει η κοιλιά του αυτοκινήτουΓωνία ράμπας (μοίρες)
|
- | - | - | |||||
Αντίστοιχα για ένα εμπόδιο (υπό κλίση) χωρίς να βρει ο πίσω προφυλακτήρας. Αν κατεβαίνεις ή ανεβαίνεις με την όπισθεν.Γωνία φυγής (μοίρες)
|
- | 26.6 | 27 |
Σελίδα 2 | Super Συγκριτικό: CUPRA Formentor Vs Ford Puma Vs Kia XCeed |
Σελίδα 3 | CUPRA Formentor Vs Ford Puma Vs Kia XCeed: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό; |
Σελίδα 4 | Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα CUPRA Formentor, Ford Puma και Kia XCeed |
Σελίδα 5 | CUPRA Formentor Vs Ford Puma Vs Kia XCeed: Ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πού; Δες την αναλυτική βαθμολογία - σκορ |