ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρες: Kona σε οικονομία, Puma σε λειτουργία

39.254 Επισκέψεις στο άρθρο (26/9/2022)
Εξαιρετικά οικονομικό αποδεικνύεται το υβριδικό Kona Hybrid, με μέση κατανάλωση μόλις 6,0 λτ./100 χλμ..
2 Φωτογραφίες »

Εξαιρετικά οικονομικό αποδεικνύεται το υβριδικό Kona Hybrid, με μέση κατανάλωση μόλις 6,0 λτ./100 χλμ..

Η μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα δύο μοντέλα είναι πως το Kona μπορεί και κινείται αμιγώς ηλεκτρικά υπό προϋποθέσεις. Γεγονός που το βοηθά να έχει συνολικά χαμηλότερη μέση κατανάλωση έναντι του Puma, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 6,0 και 7,0 λτ/100 χλμ. αντίστοιχα. Μάλιστα εντός πόλης  η διαφορά στην κατανάλωση είναι ακόμα μεγαλύτερη.


Το σύνολο του Puma εντυπωσιάζει με τον τρόπο λειτουργίας του και τη σπιρτάδα του από χαμηλά.
2 Φωτογραφίες »

Το σύνολο του Puma εντυπωσιάζει με τον τρόπο λειτουργίας του και τη σπιρτάδα του από χαμηλά.


Από την άλλη βέβαια το σύνολο του Puma έχει πιο μεστή λειτουργία. Τα 50 Nm έξτρα ροπής που παίρνει από το κύκλωμα στις χαμηλές στροφές είναι ευεργετικά, αφού ο 1,0 Ecoboost αρπάζει από πολύ χαμηλά και χωρίς να σκορτσάρει ακόμα και με 6η σχέση στο κιβώτιο. Από πλευράς επιδόσεων το Puma είναι σαφέστατα πιο αποδοτικό, κάτι που φαίνεται στο 0-100 χλμ./ώρα, το Kona από την άλλη έχει αυτόματο κιβώτιο, με όλα τα συν-πλην και των δύο φιλοσοφιών.

Σελίδα 1Σύγκριση στα υβριδικά B-SUV: Ford Puma ή Hyundai Kona;
Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Ικανοποιούν σε ποιότητα, χώρους και τεχνολογία
Σελίδα 3Κινητήρες: Kona σε οικονομία, Puma σε λειτουργία
Σελίδα 4Στο δρόμο: Πιο δυναμικό το Puma
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL