Σύγκριση στα υβριδικά B-SUV: Ford Puma ή Hyundai Kona;
Συγκρίνουμε το ήπια υβριδικό Ford Puma και το full Hybrid Hyundai Kona. Που διαφέρουν τα συστήματά τους και πως μεταφράζεται στην πράξη. Που αλλού διαφέρουν τα δύο B-SUV.
Σύγκριση στα υβριδικά B-SUV: Ford Puma ή Hyundai Kona
Ένα είναι το ζητούμενο αυτή τη στιγμή για τον αγοραστή. Ένα αυτοκίνητο που καίει λίγα, με τη λύση να την δίνει η υβριδική τεχνολογία, όπως άλλωστε έχουμε δει και από την Έκθεση Οικονομίας του AutoΤρίτη. Είτε μιλάμε για ήπια υβριδικό, όπως το Ford Puma, είτε για full hybrid, όπως το Hyundai Kona. Δύο μοντέλα μάλιστα που πρωταγωνιστούν στην κατηγορία με τη μεγαλύτερη δυναμική και ζήτηση, τα μικρά SUV.
Τα Ford Puma συνδυάζει τον φημισμένο 1.000άρη EcoBoost κινητήρα με ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 48V, σε ένα ήπια υβριδικό σύνολο των 155 ίππων. Με διαφορετικό τρόπο συνδυάζει τις δύο μορφές ενέργειας η Hyundai, που για το Kona προτίμησε ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο, στο οποίο ο GDI ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,6 λίτρων και απόδοσης 105 ίππων συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 43,5 ίππων, αποδίδοντας συνολικά 141 άλογα.
Με παραπλήσιες τιμές τα Puma mild hybrid & Kona hybrid
Μικρή είναι η διαφορά στο κόστος των δύο μοντέλων, με το Ford Puma να είναι διαθέσιμο από 27.116 ευρώ και το Kona να τιμολογείται από 25.940 ευρώ, με τα δύο μοντέλα να διαθέτουν πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας και όλες τις σημαντικές ηλεκτρικές ανέσεις και βοήθειες. Θα περίμενε κανείς το Kona να είναι αρκετά πιο ακριβό λόγω του αυτοφορτιζόμενου συστήματος, ωστόσο το Puma προσφέρει πλούσιο εξοπλισμό, περιλαμβάνοντας στοιχεία όπως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3’’, navi, ασύρματη φόρτιση κινητού και το πακέτο ST- Line με σπορ ανάρτηση και διαφορετικό body-kit.
Εμφάνιση: Έχουν σύγχρονη και δυναμική σχεδίαση
Το Puma διαθέτει πολύ δυναμική εμφάνιση, κυρίως χάρη στο καμπυλωτό του αμάξωμα των 4,19 μ., με τους τονισμένους θόλους, τη μεγάλη γρίλια της μάσκας και τα ψηλά τοποθετημένα φωτιστικά σώματα, η οποία μάλιστα τονίζεται ακόμη περισσότερο στην έκδοση ST- Line. Από την άλλη όμορφη αισθητικά είναι και η σχεδίαση του Kona (4,16 μ.), με τη μεγάλη γρίλια και τα ιδιαίτερα ανεξάρτητα φωτιστικά σώματα, να διαμορφώνουν ένα δυναμικό μπροστά μέρος, με τα φώτα μέρας να είναι η «ντιζαϊνιά» που δίνει το κάτι παραπάνω.
Σελίδα 2 | Εσωτερικό-Χώροι: Ικανοποιούν σε ποιότητα, χώρους και τεχνολογία |
Σελίδα 3 | Κινητήρες: Kona σε οικονομία, Puma σε λειτουργία |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Πιο δυναμικό το Puma |
Σελίδα 5 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |