Το εσωτερικό του Puma έχει νεανικό διάκοσμο κα digital χαρακτήρα, χάρη στην οθόνη αφής 8 ιντσών, αλλά και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3ΆΆ.
Οι καμπίνες των δύο μοντέλων θα σε πείσουν με την ποιότητά τους και την πρακτικότητα που προσφέρουν. Αν θες να το «ψειρίσεις», το Puma είναι πιο ευχάριστο στην αφή με τη μαλακή επένδυση στο πάνω μέρους του ταμπλό, ενώ το Kona υπερτερεί στα πλαστικά μέρη χαμηλά της κονσόλας. Από εκεί και πέρα, το μοντέλο της Ford, έχει πιο νεανικό διάκοσμο, με flat-bottom τιμόνι, στάνταρ οθόνη αφής 8 ιντσών, αλλά και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3ΆΆ με high-tech εικόνα και δυνατότητες διαμόρφωσης. Στάνταρ 8άρα οθόνη έχει και το Kona, ενώ από την μεσαία έκδοση εξοπλισμού έχει και ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών.
Από πλευράς χώρων, το Kona πλεονεκτεί στο κατά πέντε πόντους φαρδύτερο πίσω κάθισμα, με το μοντέλο της Ford να «παίρνει ρεβάνς» στο χώρο αποσκευών με 401 λτ. χωρητικότητας συν άλλα 80 του MegaBox, έναντι 361 λτ. του Kona.