Ανάρτηση, πλαίσιο και τιμόνι χαρίζουν στο Puma fun to drive οδική συμπεριφορά.
Η πιο σφιχτή ανάρτηση της ST- Line έκδοση σε συνδυασμό με τα 155 άλογα δίνουν περισσότερη σπιρτάδα στο Puma. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που κατάφερε την κορυφαία επίδοση στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου (Elk Test) με 77 χλμ./ώρα. Η ανάρτηση και το πλαίσιο διαχειρίζονται άριστα την ισχύ του μοτέρ, με την πρόσφυση να επιδεικνύει μεγάλα περιθώρια και παράλληλα, παρά τα ελαστικά 18ΆΆ της δοκιμής, οι ανωμαλίες του δρόμου «στρογγυλεύονται» σωστά. Το τιμόνι από την πλευρά του είναι τόσο κοφτερό και ακριβές όσο χρειάζεται, για να εμπνεύσει τον οδηγό και να κάνει το μπροστινό μέρος υπάκουο σε κάθε εντολή, ενώ τέλος τα οδηγικά προγράμματα είναι σύμμαχος σου αν θες δυναμισμό (sport), οικονομία (Eco) ή εκτός δρόμου περιπέτεια (Trail).
Το Hyundai Kona Hybrid διαχειρίζεται το έξτρα βάρος του υβριδικού συστήματος με επιτυχία, υιοθετώντας τη αρχιτεκτονική των πολλαπλών συνδέσμων και ενός πιο σφιχτού set-up. Έτσι, δημιουργεί ένα ενδιαφέρον και ασφαλές προφίλ, με μειωμένες κλίσεις στις στροφές, αν και περιορίζεται ελαφρώς η άνεση, λόγω και των ζαντών 18`` που είχε το μοντέλο της δοκιμής και όχι τις στάνταρ 16``. Στην ευχάριστη συμπεριφορά αρωγός είναι και το κιβώτιο του διπλού συμπλέκτη με λειτουργία «Sport», που επιτυγχάνει γρήγορες αλλαγές. Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, το Kona Hybrid είναι ευχάριστο στο δρόμο, όντας ικανό να κινηθεί σβέλτα και με ασφάλεια σε κάθε διαδρομή.
Η γνώμη μας
Αναμφισβήτητα, τα Puma και Kona είναι δύο μοντέλα που ξεχωρίζουν στην κατηγορία τους. Το Kona έχει το προβάδισμα στον τομέα της οικονομίας, ειδικά ενός πόλης, ενώ στο Puma θα συναντήσουμε ένα πιο ολοκληρωμένο οδηγικό προφίλ και περισσότερες τεχνολογίες.