Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα Fiat 500X, Hyundai Bayon και Nissan Juke
Ο 1,0 DIG-T του Juke τραβάει θετικά από χαμηλά και είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα του αυτοκινήτου. εκμεταλλευόμενος και τη σφιχτή κλιμάκωση του –πολύ καλού και σε αίσθηση- 6τάχυτου κιβωτίου.
Fiat 500X Vs Hyundai Bayon Vs Nissan Juke: Ποιο «καίει», ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει... Απαντήσεις για κάθε απορία.
Κινητήρες - Επιδόσεις - Κατανάλωση: Τρέχει και δεν «καίει» το Nissan Juke
Turbo βενζινοκινητήρας 1.000 κυβικών κινεί τα 3 B-SUV του συγκριτικού μας, με καθένα να έχει διαφορετική τελική απόδοση. Ισχύ 114 ίππων έχει ο 1,0 DIG-T του Nissan Juke, με το ιαπωνικό SUVάκι να έχει καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα (11,04 δλ.). Αρωγός σε αυτή την επίδοση μα και στο ταχύτερο 60-100 χλμ./ώρα (8,19 δλ.) είναι το καλό τράβηγμα από χαμηλά (300 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ.), με το Nissan Juke να υπερτερεί και σε πραγματική μέση κατανάλωση (6,8 λτ./100 χλμ.).
Πιο εύκολη προσπέραση σε μεγαλύτερες ταχύτητες (80-120 χλμ./ώρα) πραγματοποιεί το Fiat 500X, κάτω από τον κινητήρα του οποίου βρίσκεται ο 1,0 Turbo FireFly με τα 120 άλογα. Και αυτός και ο 1,0 T-GDI του Bayon (100 PS) «καίνε» 7,8 λίτρα, με το Bayon να διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του (65,4 dB στα 100 χλμ./ώρα).
Σημερινή τιμή |
20.740 ευρώ: Hyundai Bayon 1.0T 100 PS |
19.990 ευρώ: Nissan Juke 1.0 114 PS |
21.800 ευρώ: Fiat 500x 1.0 Turbo Firefly 120 PS |
Χώροι: Ποιο είναι πιο βολικό;
Συγκεκριμένα πλεονεκτήματα έχουν χωροταξικά τα 3 SUVάκια. Κορυφαίο σε πλάτος πίσω καμπίνας (1,38 μ.) μοντέλο στην κατηγορία είναι το Hyundai Bayon, το οποίο έχει και τον περισσότερο «αέρα» για το κεφάλι (3,8 εκ.). Στον αντίποδα υστερεί στον διαθέσιμο χώρο για τα πόδια (8 εκ.), μέτρηση στην οποία πλεονεκτούν τα Fiat (10,8 εκ.) και Nissan (13,8 εκ.). Μεγαλύτερος ο χώρος αποσκευών του Juke (422 λτ.), ακολουθεί το Bayon (411 λτ.).
Ο 1000άρης 3κύλινδρος FireFly του 500X αποδίδει 120 άλογα, με την ταχύτητα να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός κοντού κιβωτίου 6 σχέσεων με αρκετά θετικό σε αίσθηση επιλογέα.
Μάρκα/Μοντέλο | Fiat 500X | Hyundai Bayon | Nissan Juke | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Εγγύηση (χρόνια) | 5 | 5 | 3 | |||||
Έκδοση εξοπλισμού | BASIC | EXCLUSIVE | ENERGY | |||||
Τιμή | ||||||||
Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | GOODYEAR | CONTINENTAL | BRIGESTONE | |||||
Λάστιχα δοκιμής - Διάσταση | 215 | 205 | 215 | |||||
Είναι η ταχύτητα με την οποία μπορεί να αποφύγει ένα αυτοκίνητο ένα εμπόδιο που θα πεταχτεί ξαφνικά στο δρόμο και θα επανέλθει στην λωρίδα κυκλοφορίας (Τεστ αποφυγής Κινδύνου)Test Αποφυγής Κινδύνου - Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
74 | 74 | ||||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 11,1 | 11,39 | 11,04 | |||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 38,2 | 38,6 | 36 | |||||
0-400 μέτρα (δλ.) | 17,88 | 17,7 | ||||||
0-400 μέτρα (ταχύτητα εξόδου) | 125,3 | 128,3 | ||||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,29 | 9,21 | 8,19 | |||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 11,9 | 13,9 | 12,7 | |||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 67 | 65,4 | 66,8 | |||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 70 | 67,5 | 70,1 | |||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 9,6 | 8,7 | 7,9 | |||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα)
|
5,8 | 5 | 5,5 | |||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,8 | 7,8 | 6,8 | |||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
|
828 | 800 | 836 | |||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,34 | 1,38 | 1,27 | |||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,38 | 1,39 | 1,38 | |||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 10,8 | 8 | 13,8 | |||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 1,9 | 3,8 | 1,5 | |||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
|
350 | 411 | 422 | |||||
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
|
- | 7 | ||||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
|
- | 78 | 75,5 | |||||
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
- | 91,5 | 101,5 | |||||
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
- | 121,3 | 123,5 | |||||
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
|
- | 730 | 725 | |||||
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
|
- | 400 | 350/530 | |||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
|
- | 186 | 198 | |||||
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
|
- | 98,5 | 110,5 |
Σελίδα 2 | Super Συγκριτικό: Fiat 500X Vs Hyundai Bayon Vs Nissan Juke |
Σελίδα 3 | Fiat 500X Vs Hyundai Bayon Vs Nissan Juke: Ποιο έχει καλύτερο εξοπλισμό; |
Σελίδα 4 | Fiat 500X Vs Hyundai Bayon Vs Nissan Juke: Ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο και πού; Δες την αναλυτική βαθμολογία - σκορ |
Σελίδα 5 | Συγκριτικό Fiat 500X Vs Hyundai Bayon Vs Nissan Juke: Τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους |