Οδική συμπεριφορά: Fun to drive Puma, εξαιρετικό κράτημα για το Qashqai, άνετο και αποτελεσματικό το Kona
Πιο... φρέσκο στην αγορά του αυτοκινήτου το Hyundai Kona, οπότε θα ξεκινήσουμε με αυτό ως προς τις εντυπώσεις μας για την οδηγική του αίσθηση. Καταρχάς, μας άρεσε πολύ η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, με όσα πλεονεκτήματα αυτή συνεπάγεται. Αποτελεσματική και παραπάνω σφιχτή από όσα πιθανώς περιμέναμε, περιορίζει τις κλίσεις σε γρήγορους ρυθμούς κίνησης. Μέτρια η αίσθηση από το ελαφρύ τιμόνι του μοντέλου, χρειάζεται να επιλέξεις σπορ drive mode για πιο καλό feedback. Όσον αφορά τα φρένα, «κοκκάλωσε» στα 37 μέτρα, όσο πάνω-κάτω και τα άλλα SUV της σύγκρισης.
Περνώντας στο Ford Puma, το έχουμε χαρακτηρίσει ως το πιο fun to drive μικρό SUV. Και υπάρχει συγκεκριμένος λόγος για αυτό. Μολονότι μιλάμε για την βασική έκδοση Titanium και όχι την ST-Line με την χαμηλωμένη ανάρτηση, η οδική συμπεριφορά του Puma παραμένει ευχάριστη. Το τιμόνι με την παχιά στεφάνη είναι super πληροφοριακό, οι αντιδράσεις του αμαξώματος προβλέψιμες και προοδευτικές, η αίσθηση εξαιρετική. Στα «+» και τα προγράμματα παραμετροποίησης αναλόγως του τερέν οδήγησης (Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail).
Ευχάριστο και με ποιοτική κύλιση είναι το Nissan Qashqai, ειδικά αν λάβουμε υπόψη ότι πρόκειται για οικογενειακό SUV. Τα 77 χλμ./ώρα ως ταχύτητα αποφυγής ενός ξαφνικού εμποδίου (elk test) είναι μία από τις κορυφαίες επιδόσεις του Test Center μας και επιβεβαιώνουν την αίσθηση που λάβαμε. Συγχρόνως, μέσα στην πόλη, η ανάρτηση λειτουργεί υποδειγματικά, σιδερώνοντας τις ανωμαλίες του δρόμου και παράλληλα δίχως να παράγει κραδασμούς ή θορύβους που να διαταράσσουν την ηρεμία των επιβατών.