Είναι πολλοί οι λόγοι που φέρνουν Ford Puma και Peugeot 2008 στις πρώτες θέσεις της κατηγορίας τους. Το ολοκληρωμένο προφίλ του καθενός δεν σημαίνει ότι βαδίζουν στο ίδιο μονοπάτι. Διότι το καθένα έχει διαφορετικά... σκαλοπάτια που επιλέγει να πατήσει. Το προσιτό κόστος τα φέρνει στην ίδια αφετηρία, με το Puma να στοχεύει σε ένα πιο ανήσυχο οδηγό που θα βολευτεί για μία 8ετία από την εγγύηση, την ώρα που το 2008 επιχειρεί premium προσανατολισμό και πολύ καλό εξοπλισμό από την βασική.
Peugeot 2008 1,2 PureTech 100 PS +Εμφάνιση μέσα-έξω, premium αίσθηση στην καμπίνα, ευρυχωρία, ισορροπία μεταξύ οδικής συμπεριφοράς και άνεσης, στάνταρ εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, φρένα, 5 χρόνια εγγύηση, απόσταση από το έδαφος -Τιμόνι που «κόβει» τον πίνακα οργάνων για κάποια αναστήματα, επιδόσεις (συγκριτικά)
Ford Puma 1,0 EcoBoost 125 PS mild hybrid +Σχεδίαση, λειτουργία κινητήρα, κατανάλωση, οδική συμπεριφορά, χώρος αποσκευών και MegaBox, προγράμματα λειτουργίας, τεχνολογία, στάνταρ εξοπλισμός, 8 χρόνια εγγύησης, χωρίς τέλη -Χωρίς στάνταρ κάμερα όπισθεν, πλάτος πίσω καθίσματος
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα)
2,59
2,6
Ρεζερβουάρ (λίτρα)
42
44
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.)
16,6
17
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά)
1280
1192
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή)
Κυβικά εκατοστά
999
1199
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS)
125
100
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.)
6000
5000
Ροπή (Nm)
170
205
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.)
1400
1750
Κύλινδροι
3
3
Βαλβίδες ανα κύλινδρο
4
4
Διάταξη εκκεντροφόρων
2E
2E
Τροφοδοσία
ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ + TURBO
ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ + TURBO
Ανάρτηση
Ανάρτηση εμπρός
ΓΟΝΑΤΑ ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ
ΓΟΝΑΤΑ ΜΑΚ ΦΕΡΣΟΝ
Ανάρτηση πίσω
ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ
ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ)
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU
EU6
EU6
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.)
5,4
5,4
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ)
122
123
Ειδικά Χαρακτηριστικά (στοιχεία κατασκευαστή)
Για μια πλήρη περιστροφή του αυτοκινήτου με τέρμα το τιμόνι. Μικρότερο νούμερο για πιο εύκολο παρκάρισμα και ελιγμούςΕυκολία στο παρκάρισμα (Κύκλος στροφής)