ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό & Χώροι: Ποιος κερδίζει πού και γιατί;

53.065 Επισκέψεις στο άρθρο (27/9/2023)
Εξαιρετικά υλικά, αίσθηση πολυτέλειας και όμορφος διάκοσμος κάνουν τη καμπίνα του 2008 σημείο αναφοράς στην κατηγορία.
10 Φωτογραφίες »

Εξαιρετικά υλικά, αίσθηση πολυτέλειας και όμορφος διάκοσμος κάνουν τη καμπίνα του 2008 σημείο αναφοράς στην κατηγορία.

Ποιότητα - σχεδίαση εσωτερικού: Premium επίγευση το 2008, digital cockpit σε T-Roc & Puma


Ποιοτικό είναι το εσωτερικό του Ford Puma, με τις σπορ λεπτομέρειες της ST-Line έκδοσης να προσδίδουν δυναμισμό και πόντους νεανικότητας (τιμόνι, κόκκινες ραφές κ.λπ.).
10 Φωτογραφίες »

Ποιοτικό είναι το εσωτερικό του Ford Puma, με τις σπορ λεπτομέρειες της ST-Line έκδοσης να προσδίδουν δυναμισμό και πόντους νεανικότητας (τιμόνι, κόκκινες ραφές κ.λπ.).

Τέσσερις διαφορετικές φιλοσοφίες συναντάμε στην καμπίνα των 4 μοντέλων του συγκριτικού μας. Κορυφαίο σε ποιότητα εσωτερικό έχει το 2008. Μπορεί λόγω εξοπλιστικής έκδοσης το i-Cockpit να μην συνδυάζεται με τον εντυπωσιακό 3D πίνακα οργάνων, η κατασκευή όμως βαδίζει στα premium μονοπάτια που μας συνηθίζει η Peugeot. Κυριαρχεί το φροντισμένο, μαλακό υλικό, τοποθετημένο τόσο στο μεγάλο πάνω τμήμα του ταμπλό όσο και στο μεσαίο, το οποίο έχει τέτοιο φινίρισμα που δίνει την αίσθηση ανθρακονήματος.
 
Σπορ σχεδιαστική λογική ακολουθεί το Ford Puma. Στιβαρή η κατασκευή της καμπίνας του, ξεχωρίζουμε τις δυναμικές πινελιές (σπορ πλήρωση καθισμάτων και επένδυση κόκκινης ραφής, flat-bottom τιμόνι και οι αλουμινένιες λεπτομέρειες) της έκδοσης ST-Line. Εντυπωσιακός είναι και ο ψηφιακός πίνακας των 12,3 ιντσών, αλλάζει χρώμα αναλόγως του επιλεγμένου drive mode. Αντίστοιχα ψηφιακό στιλ (Digital Cockpit 8 ιντσών) έχει και το Volkswagen T-Roc, που κινείται στα ίδια επίπεδα ποιότητας κατασκευής. Κι εδώ γίνεται χρήση μαλακών πλαστικών σε διάφορα σημεία, με την 8άρα touchscreen του infotainment Ready 2 Discover να συνδυάζεται με υπηρεσίες Streaming & Internet.
 
Πρακτικό και εργονομικό, τέλος, είναι το εσωτερικό του Toyota Yaris Cross. Αρκετά εξυπηρετική η θήκη για το κινητό κάτω από την κεντρική οθόνη, βολικά για τον οδηγό και τα μπουτόν της κεντρικής κονσόλας. Πέρα από την 8άρα οθόνη, μπροστά από τον οδηγό βρίσκουμε κεντρική ψηφιακή οθόνη 4,2 ιντσών απεικονίζει το ταχύμετρο και δύο μικρότερες αναλογικές εκατέρωθεν.

Χώροι: Πορτ-μπαγκάζ μικρομεσαίου SUV το Puma, πολύ άνετα σε όλες τις μετρήσεις τα 2008 & T-Roc

Ένα από τα πιο βολικά για μία οικογένεια μικρά SUV είναι το Peugeot 2008. Εκτός της εργοστασιακής τιμής του χώρου αποσκευών (434 λτ.) που είναι άνω του μέσου όρου, το 2008 ξεχωρίζει και στις μετρήσεις εσωτερικών χώρων του AutoΤρίτη Test Center (15,5 εκ. γόνατα για τα πόδια, 5,2 εκ. για το κεφάλι). Αρκετά ευρύχωρο είναι και το Volkswagen T-Roc, που επίσης βρίσκεται στα... ψηλά του αρχείου μας.
 
Κατά τα λοιπά, πρέπει να σταθούμε στον κορυφαίο χώρο αποσκευών της κατηγορίας που έχει το Ford Puma. Στον κυρίως χώρο των 456 λτ. προστίθενται άλλα 80 λτ. από το καινοτόμο σύστημα MegaBox, με τα 536 λίτρα να είναι τιμή που βάζει από κάτω ακόμη και μικρομεσαία SUV!

Σελίδα 1Τα 4 best-seller μικρά SUV: Yaris Cross, T-Roc, 2008 ή Puma;
Σελίδα 2Εσωτερικό & Χώροι: Ποιος κερδίζει πού και γιατί;
Σελίδα 3Κινητήρας: Ποιο είναι πιο οικονομικό & ποιο έχει τις καλύτερες επιδόσεις;
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Puma για στροφιλίκια, ευκολία στην πόλη για το αυτόματο Yaris Cross, ισορροπημένη εικόνα για T-Roc & 2008
Σελίδα 5Η γνώμη μας: Τι επιλέγουμε;
Σελίδα 6Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL