Με ECO πρόγραμμα λειτουργίας και εκμεταλλευόμενος στο έπακρο τη δυνατότητα για ηλεκτροκίνηση, η μέση κατανάλωση του Yaris Cross Hybrid μπορεί να πέσει και γύρω 4,5 λτ./100 χλμ..
Αρκετά διαφορετική τεχνολογία έχουν τα 4 μοντέλα, με τα T-Roc και 2008 να είναι τα μόνα με κλασικούς κινητήρες βενζίνης (110 και 100 άλογα, αντίστοιχα). Ήπια υβριδική τεχνολογία έχει το Ford Puma των 125 ίππων, full υβριδικό είναι το Yaris Cross με τα 116 άλογα (το μόνο με αυτόματο κιβώτιο). Η αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία του Toyota εξασφαλίζει καλύτερη κατανάλωση (5,3 λτ./100 χλμ.), ειδικά εντός πόλης όταν κινείται αμιγώς ηλεκτρικά σε συγκεκριμένες οδηγικές περιστάσεις (εκκινήσεις στο φανάρι, παρκάρισμα). Λόγω, δε, του αυτόματου κιβωτίου CVT παρουσίασε καλύτερες ενδιάμεσες επιδόσεις (ρεπρίζ) σε 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα.
Στο ταξίδι, πάλι, το Ford Puma «καίει» μόλις 4 λίτρα, μέτρηση που το φέρνει στην πρώτη θέση του βενζινοκίνητου ανταγωνισμού. Το 48-βολτο κύκλωμα της Ford δίνει έξτρα ροπή 50 Nm στις επιταχύνσεις, εξασφαλίζει αξιοπρεπείς επιδόσεις, και όπως το Yaris Cross έχει ελεύθερη διέλευση στο πράσινο Δακτύλιο. Όσον αφορά τα 2008 (1,2 PureTech) και T-Roc έχουν ίδια μέση κατανάλωση (7,1 λίτρα), με το Volkswagen να κερδίζει πόντους από το πολύ μεγάλο ρεζερβουάρ (50 λτ.) και την καλή λειτουργία του 1.000άρη TSI σε υψηλές στροφές.