Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Οδική συμπεριφορά: Puma για στροφιλίκια, ευκολία στην πόλη για το αυτόματο Yaris Cross, ισορροπημένη εικόνα για T-Roc & 2008

52.508 Επισκέψεις στο άρθρο (27/9/2023)
Το 2008 έχει μια ισορροπημένη οδική συμπεριφορά, με «ανάλαφρη» αίσθηση και ικανοποιητική κατευθυντικότητα.
4 Φωτογραφίες »

Το 2008 έχει μια ισορροπημένη οδική συμπεριφορά, με «ανάλαφρη» αίσθηση και ικανοποιητική κατευθυντικότητα.

Και πώς είναι στο δρόμο; Με κύκλο στροφής μόλις 10,6 μέτρα το αυτόματο Yaris Cross είναι εξαιρετικά βολικό εντός πόλης, στα στενά σοκάκια και τα συνεχή σταμάτα-ξεκίνα. Σε γρήγορους ρυθμούς οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες, η πρόσφυση μπόλικη και το πίσω μέρος αρκούντως σταθερό στις εντολές του οδηγού. Ακόμα όμως και αν το παρακάνεις, οι αντιδράσεις είναι προοδευτικές και η συμπεριφορά του Yaris Cross σε καμία περίπτωση δε θα τρομάξει. Οδηγικά, το ότι είναι αυτόματο δίνει επίσης ένα προβάδισμα στα σταμάτα-ξεκίνα μέσα στην πόλη.


Εξαιρετικό κράτημα και συγκρατημένη κλίση, ακόμη και σε πιο γρήγορους ρυθμούς ταχύτητας «δίνει» στον οδηγό το Ford Puma.
4 Φωτογραφίες »

Εξαιρετικό κράτημα και συγκρατημένη κλίση, ακόμη και σε πιο γρήγορους ρυθμούς ταχύτητας «δίνει» στον οδηγό το Ford Puma.

 
Ισορροπημένη οδηγική αίσθηση έχουν τα Volkwagen T-Roc και Peugeot 2008. Αποτελεσματικό και άνετο συγχρόνως, το SUVάκι της Volkswagen ξεχωρίζει για την καλή ποιότητα κύλισης. Η σωστή ρύθμιση της ανάρτησης συμβάλλει στην σταθερή πορεία του σε ένα δρόμο με στροφές, με την R-Line έκδοση ανώτερου εξοπλισμού να δίνει μεν πιο ευχάριστο πάτημα, εις βάρος όμως ορισμένων μικροκραδασμών σε ανωμαλίες του εδάφους.
 
Όσον αφορά το 2008, οι premium περγαμηνές της καμπίνας το... ακολουθούν και στο δρόμο. Πέρα από τα εξαιρετικά φρένα (36,4 μ.). έχει κι αυτό υψηλή ποιότητα αίσθησης και στιβαρό μπροστινό σύστημα. Ισορροπημένο και ευχάριστο, αξιοποιεί την σχετικά σφικτή ρύθμιση ανάρτησης, θα θέλαμε λιγότερους αεροδυναμικούς θορύβους που γίνονται αισθητοί πάνω από τα 120 χλμ./ώρα (71db).
 
Last but not least το Ford Puma, το κορυφαίο με διαφορά σε οδηγική αίσθηση μικρό SUV. Ειδικά στην έκδοση ST-Line με την χαμηλωμένη ανάρτηση, εκμεταλλεύεται στο 100% το στήσιμο του αυτοκινήτου. Το διαπιστώσαμε στην δοκιμασία αποφυγής κινδύνου (Elk Test), στην οποία είχε το καλύτερο κράτημα της κατηγορίας (77 χλμ./ώρα). Σε αυτή αλλά και γενικότερα σε κάθε οδηγική συνθήκη το τιμόνι είναι τόσο κοφτερό και ακριβές, όσο χρειάζεται για να σε εμπνέει και να κάνει το μπροστινό μέρος υπάκουο σε κάθε εντολή.

Σελίδα 1Τα 4 best-seller μικρά SUV: Yaris Cross, T-Roc, 2008 ή Puma;
Σελίδα 2Εσωτερικό & Χώροι: Ποιος κερδίζει πού και γιατί;
Σελίδα 3Κινητήρας: Ποιο είναι πιο οικονομικό & ποιο έχει τις καλύτερες επιδόσεις;
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Puma για στροφιλίκια, ευκολία στην πόλη για το αυτόματο Yaris Cross, ισορροπημένη εικόνα για T-Roc & 2008
Σελίδα 5Η γνώμη μας: Τι επιλέγουμε;
Σελίδα 6Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
home pro
Autotriti.gr