12 Φωτογραφίες »
Σχεδίαση: Με προβολείς που αλλάζουν φωτεινότητα το Q5, μοντέρνα και στιβαρή η νέα GLC
12 Φωτογραφίες »
Στα πίσω digital OLED φώτα υπάρχουν 18 τμήματα ανά λάμπα, των οποίων η φωτεινότητα μεταβάλλεται (π.χ. διαφορετικός φωτισμός σε άφιξη/αναχώρηση στο αυτοκίνητο).
Όσον αφορά την Mercedes GLC, η σχεδίασή της είναι πολυτελής και κομψή, παρότι δεν έχει κάποιο αντίστοιχο τρικ. Επίσης, μιλώντας για τις αεροδυναμικές προδιαγραφές της, έχει συντελεστή οπισθέλκουσας στα 0,29 cd (αντί για 0,31), ενώ σε γενικές γραμμές δείχνει να ακολουθεί τη σχεδιαστική γλώσσα της Mercedes.
Εσωτερικό: Σε «ψαρώνει» η GLC με την κάθετη οθόνη από την S-Class
Ανοίγοντας την πόρτα των δύο θηριωδών SUV μένεις σίγουρα ικανοποιημένος από τις premium προδιαγραφές των υλικών, με το Q5 να εντυπωσιάζει με το εξαιρετικό φινίρισμα παρά τα χρόνια του… Εκεί πάντως που σε κερδίζει η GLC είναι στο υψηλού επιπέδου digital εξοπλισμό. Καταρχάς, δεν γίνεται να μην «ψαρώσεις» με την αλά S-Class κάθετη κεντρική οθόνη των 11,9 ιντσών. Ιδανικό «πάντρεμα» κάνει ο επίσης ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 12,4 ίντσες., ενώ μας άρεσε επίσης ο σαρωτής δακτυλικών αποτυπωμάτων που αποθηκεύει τα προφίλ με τις ρυθμίσεις του οδηγού.Πιο συντηρητική, από την άλλη πλευρά, είναι η διακόσμηση στο Audi Q5. Στάνταρ προσφέρεται μία οθόνη αφής 10,1 ιντσών που φιλοξενεί το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας ΜΙΒ3, ενώ προαιρετικά προσφέρεται Audi Virtual Cockpit, με υψηλής ευκρίνειας οθόνη 12,3 ιντσών. Όπως και στην GLC, ο χειρισμός του infotainment γίνεται μέσω αφής και φωνητικών εντολών.
Χώροι: Πιο ευρύχωρη και με +100 λτ. πορτ-μπαγκάζ από το Q5 η Mercedes GLC
Μακρύτερη και με πιο μεγάλο μεταξόνιο, η Mercedes GLC επωφελείται από κορυφαία ευρυχωρία σε κάθε μέτρηση του AutoΤρίτη Test Center. Πρώτα από όλα, έχει μεγαλύτερο «αέρα» για κεφάλι και γόνατα πίσω επιβατών. Έπειτα, με +100 λτ. χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ, μπορεί να φιλοξενήσει μία έξτρα μεγάλη βαλίτσα ταξιδιού σε σχέση με το D-SUV των Βαυαρών.Σελίδα 1 | Συγκριτικό πολυτελών SUV: Audi Q5 VS Mercedes GLC |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, Εσωτερικό & Χώροι |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: «Καίει» λιγότερο λόγω φρέσκιας τεχνολογίας η GLC |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας |
Σελίδα 5 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |