Ελαστικός από χαμηλά και με καλή απόκριση ο 2λιτρος TDI των 204 ίππων, δεν «ακούγεται» χάρη στο «έξυπνο» turbo και τη mild hybrid χείρα βοηθείας.
«Diesel και ¶γιος ο Θεός» θα σου πει ο οδηγός που ταξιδεύει συχνά και τα δύο πολυτελή μεσαία SUV δεν αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης ως προς την οικονομία καυσίμου. Αν τα βάλεις δίπλα-δίπλα, ωστόσο, θα δεις το σημαντικό προβάδισμα της νεότερης τεχνολογικά GLC. Ο 2λιτρος κινητήρας των 197 ίππων με το κιβώτιο 9G-Tronic διαθέτει state of the art προδιαγραφές για την «καθαρή» καύση πετρελαίου με turbo μεταβλητής γεωμετρίας, common rail και υγρό εξάτμισης Adblue. Συν τοις άλλοις, το ήπια υβριδικό σύστημα είναι ισχυρότερο σε σχέση με εκείνο του Q5, καθώς το 48βολτο δίκτυο έχει δικό του ηλεκτρικό μοτέρ 23 ίππων. Συνεπώς, υπάρχει μεγάλη εμπλοκή «ηλεκτρικής μετακίνησης», με την κατανάλωση να είναι συγκρατημένη γύρω στα 8 λτ./100 χλμ., νούμερο εξαιρετικό αν αναλογιστούμε ότι πρόκειται για αυτοκίνητο 2 τόνων! Μάλιστα, με χρήση ECO σε ένα ταξίδι, η Mercedes GLC καταναλώνει σκάρτα 5 λίτρα!
Πιο «τσιμπημένη» είναι η κατανάλωση στο Audi Q5 με τα 204 άλογα και το αυτόματο κιβώτιο S tronic 7 σχέσεων, κάτι λογικό καθώς η ήπια υβριδική τεχνολογία έχει τάση 12V. Και πάλι, τα 8,5 λτ./100 χλμ. δεν είναι απαγορευτική τιμή, επωφελούμενη και από την… light τετρακίνηση quattro ultra, που δεν βασίζεται σε κεντρικό διαφορικό (υπάρχει στη μη εισαγόμενη έκδοση 50 TDI), αλλά σε ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συνεκτικό συμπλέκτη. Όσον αφορά τις επιδόσεις των δύο D-SUV, το αυτόματο κιβώτιο ανά περίσταση κάνει στο τσακ-μπαμ τις προσπεράσεις, με το εργοστασιακό 0-100 χλμ./ώρα του Audi Q5 να ολοκληρώνεται κατά 0,4 δλ. ταχύτερα (7,6 δλ.).