+ Εμφάνιση, χώροι, εξοπλισμός, πρακτικότητα, άνεση ανάρτησης - Σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό, κλίσεις σε γρήγορους ρυθμούς οδήγησης
Fiat 500X 1,0 Turbo Firefly 120 PS + Εμφάνιση και στυλ, κινητήρας, οδική συμπεριφορά, σύστημα διεύθυνσης, εγγύηση - Βάρος, κύκλος στροφής
VWT-Roc 1,0 TSI 110 PS + Χώροι επιβατών και αποσκευών, ποιότητα κατασκευής, εξοπλισμός βασικής έκδοσης, άνεση ανάρτησης και οδική συμπεριφορά - Ραθυμία κινητήρα σε χαμηλές στροφές, θόρυβος κινητήρα
Ο fun to drive τύπος θα στραφεί προς το 500Χ που διακρίνεται για την πιο οδηγοκεντρική και ευχάριστη οδική συμπεριφορά του, η οποία προκύπτει από τον αποτελεσματικό συνδυασμό τιμόνι-ανάρτησης.
O value for money τύπος θα δει με καλό μάτι την τιμή του 500Χ, ωστόσο ένα μικρό προβάδισμα στο συγκεκριμένο τομέα έχει το C3 Aircross, καθώς υπερτερεί εξοπλιστικά του 500Χ και είναι πιο προσιτό από το VWT-Roc, ενώ συγχρόνως πα πάρει και τον έξτρα εξοπλισμό του «Upgrade Now».
O high-tech τύπος σίγουρα δεν θα βρει κάποιο πρωτότυπο γκάτζετ στις βασικές εκδόσεις των τριών μοντέλων, ωστόσο το T-Roc έχει την μεγαλύτερη οθόνη αφής και μεγαλύτερη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης .