Τρεις νέες συμφωνίες που θα την βοηθήσουν να προμηθευτεί με λίθιο ουδέτερο σε διοξείδιο του άνθρακα για τις μπαταρίες των ηλεκτρικών της, ενώ παράλληλα θα μειώσει το κόστος παραγωγής προκειμένου στη συνέχεια να περάσει στην τιμή των αυτοκινήτων, ανακοίνωσε η Volkswagen.
Η Volkswagen ανακοίνωσε ότι ξεκινά τρεις ξεχωριστές αλλά σχετικές συνεργασίες στο εγγύς μέλλον. Όλες θα αφορούν την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, βοηθώντας την να προμηθευτεί με λίθιο ουδέτερο σε CO2 για μπαταρίες, να φτιάξει το δικό του υλικό καθόδου και να βελτιώσει τις διαδικασίες παραγωγής τους.
Συμφωνία για ουδέτερο σε CO2 λίθιο
Όπως έγινε γνωστό η πρώτη συμφωνία που υπεγράφη είναι με την Vulcan Energy Resources. Αυτή επικεντρώνεται στην εξασφάλιση προμήθειας υδροξειδίου του λιθίου τα επόμενα πέντε χρόνια. Με αυτό, η VW σκοπεύει να ικανοποιήσει την αυξανόμενη ζήτηση για παραγωγή μπαταριών στη Γερμανία και την Ευρώπη. Η Vulcan Energy σχεδιάζει να συλλέξει λίθιο από την πεδιάδα του Άνω Ρήνου χρησιμοποιώντας τοπική γεωθερμική άλμη, μία διαδικασία που δεν απαιτεί ούτε ορυκτά καύσιμα, ούτε τεχνητές λίμνες εξάτμισης.
Μειώνει το κόστος υλικών καθόδου και περνάει η μείωση στις τιμές των ηλεκτρικών
Επιπλέον, η VW θα δημιουργήσει μια κοινοπραξία με την Umicore για την προμήθεια των ευρωπαϊκών εργοστασίων κυψελών των μπαταριών της με υλικά καθόδου. Ξεκινώντας το 2025, η συνεργασία θα έχει αρχική παραγωγική ικανότητα 20 GWh για το gigafactory της VW στο Salzgitter της Γερμανίας. Τελικός στόχος της συνεργασίας αυτής είναι να φτάσει σε ετήσια παραγωγική δυναμικότητα έως και 160 GWh μέχρι το τέλος της δεκαετίας, αρκετή για να προμηθεύσει 2,2 εκατομμύρια ηλεκτρικά ετησίως. Η αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει επίσης να μειώσει το κόστος υλικών καθόδου μέσω αυτής της συνεργασίας και να συμβάλει τελικά στη συρρίκνωση των τιμών των ηλεκτρικών οχημάτων.
Συμφωνία για ανακύκλωση και κατασκευή μπαταριών
Τέλος, η Volkswagen επενδύει στην 24M Technologies, μια startup εταιρεία μπαταριών με έδρα το Cambridge της Μεγάλης Βρετανίας. Μέσω της ημι-στερεής διαδικασίας κατασκευής μπαταριών, υπόσχεται εξοικονόμηση κόστους, αποτελεσματικότερη ανακύκλωση και μείωση του αποτυπώματος άνθρακα των εγκαταστάσεων παραγωγής μπαταριών.
Τρεις νέες συμφωνίες/συνεργασίες για τα ηλεκτρικά της ανακοίνωσε η VW! -H πρώτη αποσκοπεί στην χρήση λιθίου για τις μπαταρίες που θα είναι ουδέτερο από διοξείδιο του άνθρακα. -Η δεύτερη θα μειώσει το κόστος υλικών καθόδου και η μείωση θα περάσει στις τιμές των ηλεκτρικών. -Συμφωνία για ανακύκλωση και για την κατασκευή μπαταριών. Είναι το κόστος απόκτησης αρνητικός παράγοντας για τα ηλεκτρικά ή το βασικό πρόβλημα παραμένει ο χρόνος φόρτισης;