Μπορεί σήμερα λόγω συνθηκών το νούμερο που μονοπωλεί το ενδιαφέρον των περισσότερων υποψήφιων αγοραστών ενός αυτοκινήτου να είναι τα λίτρα καυσίμου που καταναλώνονται ανά 100 χιλιόμετρα, όμως ακόμη και τώρα, υπάρχει ένα (σ.σ. εκτός της τιμής αγοράς) που συνεχίζει και βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, είτε χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο ως απλό μεταφορικό μέσο, είτε είσαι θιασώτης της οδήγησης και το αυτοκίνητο είναι η προέκταση του εαυτού σου… Αναφερόμαστε βέβαια στις επιδόσεις και στην ιπποδύναμη!
Αρχικά, η ιπποδύναμη φαίνεται ως μία απλή μονάδα μέτρησης της ισχύος, αλλά αν εμβαθύνουμε, θα διαπιστώσουμε ότι υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες που θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε. Ίσως άλλωστε να έχετε αντιληφθεί ότι η ισχύς ενός μοντέλου μπορεί να αναγραφεί με ποικίλους τρόπους. Ίσως, επίσης, να έχετε παρατηρήσει ότι υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι μέτρησης της ισχύος, όπως η ισχύς στον κινητήρα και η ισχύς στους τροχούς, αλλά και διαφορετικές μονάδες μέτρησής της, όπως η ιπποδύναμη (HP ή PS) και τα Kilowatts. Στο παρακάτω κείμενο λοιπόν, θα αναλύσουμε τι εκφράζει η ισχύς και τους διάφορους τρόπους μέτρησής της.
Συγκεκριμένο, απλό, κ κατατοπιστικό άρθρο.
Και μια κ μιλάμε για τα «πόσα άλογα βγάζει;», φήμες λένε ότι οι Γερμανοί σχεδόν παντα «κρύβουν» άλογα σε σχέση με αυτά που δηλώνει ο κατασκευαστής, ενώ οι Ιταλοί «κλέβουν» ή πιο ευγενικά στρογγυλοποιούν προς τα πάνω την πραγματικό ιπποδύναμη των μοντέλων τους. Φήμες....
Συγκεκριμένο, απλό, κ κατατοπιστικό άρθρο. Και μια κ μιλάμε για τα «πόσα άλογα βγάζει;», φήμες λένε ότι οι Γερμανοί σχεδόν παντα «κρύβουν» άλογα σε σχέση με αυτά που δηλώνει ο κατασκευαστής, ενώ οι Ιταλοί «κλέβουν» ή πιο ευγενικά στρογγυλοποιούν προς τα πάνω την πραγματικό ιπποδύναμη των μοντέλων τους. Φήμες....