Δυναμόμετρο κυλιόμενου δρόμου για τον υπολογισμό της ισχύος στους τροχούς του οχήματος (WHP).
Περί δυναμομέτρησης
80.021 Επισκέψεις στο άρθρο
Πλέον γνωρίζουμε τι συμβαίνει με τις μονάδες μέτρησης και τη διαφορά ισχύος σε κινητήρα και τροχούς. Πώς μετριέται, όμως, στην πράξη η ισχύς; Για τη μέτρηση στον σφόνδυλο, χρησιμοποιούνται ειδικοί πάγκοι δυναμομέτρησης. Ο κινητήρας αφαιρείται από το όχημα και τοποθετείται στον χώρο δοκιμής, η οποία γίνεται κάτω από συγκεκριμένη θερμοκρασία. Αυτή η μέθοδος δυναμομέτρησης πραγματοποιείται συνήθως από τις αυτοκινητοβιομηχανίες και αγωνιστικές ομάδες στα πλαίσια εξέλιξης ενός μηχανικού συνόλου. Ο δεύτερος και πιο διαδεδομένος τρόπος μέτρησης της ιπποδύναμης στους τροχούς γίνεται σε ειδικά δυναμόμετρα κυλιόμενου δρόμου (rolling road), τα οποία χρησιμοποιούνται κατά κόρον από βελτιωτικούς οίκους. Το αυτοκίνητο ανεβαίνει στο δυναμόμετρο και δένεται με ιμάντες, οι κινητήριοι τροχοί κυλούν επάνω σε ράουλα και η ισχύς μετριέται ανάλογα με την γωνιακή επιτάχυνση τους.
Συγκεκριμένο, απλό, κ κατατοπιστικό άρθρο.
Και μια κ μιλάμε για τα «πόσα άλογα βγάζει;», φήμες λένε ότι οι Γερμανοί σχεδόν παντα «κρύβουν» άλογα σε σχέση με αυτά που δηλώνει ο κατασκευαστής, ενώ οι Ιταλοί «κλέβουν» ή πιο ευγενικά στρογγυλοποιούν προς τα πάνω την πραγματικό ιπποδύναμη των μοντέλων τους. Φήμες....
Συγκεκριμένο, απλό, κ κατατοπιστικό άρθρο. Και μια κ μιλάμε για τα «πόσα άλογα βγάζει;», φήμες λένε ότι οι Γερμανοί σχεδόν παντα «κρύβουν» άλογα σε σχέση με αυτά που δηλώνει ο κατασκευαστής, ενώ οι Ιταλοί «κλέβουν» ή πιο ευγενικά στρογγυλοποιούν προς τα πάνω την πραγματικό ιπποδύναμη των μοντέλων τους. Φήμες....