30.728 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/3/2017
Σε αυτοκίνητα κατηγορίας sedan, coupe, ή επιδόσεων, όπου η οδική συμπεριφορά είναι ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων, συνηθίζουν σήμερα οι κατασκευαστές να τοποθετούν στον πίσω άξονα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (multi-link). Πρόκειται για μία ανεξάρτητη διάταξη που δεν έχει συγκεκριμένη αρχιτεκτονική, αλλά πάντα οι βραχίονες είναι από τρεις έως πέντε. Μπορεί η σχεδιαστική της φιλοσοφία να έχει απαιτήσεις χωροταξικά και να ανεβάζει το κόστος, αλλά η διαφορά στο «στήσιμο» του αυτοκινήτου είναι εντυπωσιακή. Αξίζει να σημειώσουμε ότι πολλές εταιρείες εξοπλίζουν τα ίδια μοντέλα με ανάρτηση ημιάκαμπτου άξονα στις «απλές» εκδόσεις και πολλαπλών συνδέσμων στις ακριβότερες. Κάτι τέτοιο συναντάμε στο νέο Audi Q2, όπου οι απλές εκδόσεις έχουν ημιάκαμπτο άξονα, ενώ οι εκδόσεις που εξοπλίζονται με σύστημα «quattro» διαθέτουν διάταξη πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα.
Τα Honda Civic φορούσαν διπλά ψαλίδια και πολλαπλούς από το 1987.