- Φρενάρει ξεχωριστά τους τροχούς & τον κινητήρα
- Επεμβαίνει μόλις δει ότι κάποιος τροχός χάνει πρόσφυση
- Έχει γλιτώσει πάνω από 200.000 τροχαία
- Θεωρείται το 2ο σημαντικότερο σύστημα μετά τη ζώνη ασφαλείας
Η αλματώδης πορεία της τεχνολογίας, μας οδηγεί με γοργούς ρυθμούς στην αυτόνομη οδήγηση. Όμως εδώ και αρκετά χρόνια έχουν εφευρεθεί ηλεκτρονικά συστήματα που λειτουργούν αυτόνομα, με το όχημα να παίρνει ουσιαστικά την κατάσταση στα «χέρια» του προστατεύοντας τους επιβάτες. Μάλλον έχετε ήδη καταλάβει ότι σε αυτό το κείμενο θα ασχοληθούμε με το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας, ή ESP (Electronic Stability Program), ή DSC (Dynamic Stability Control) όπως συχνά αναφέρεται από τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Τι είναι, όμως, το ESP και πώς λειτουργεί; Γιατί η Ευρωπαϊκή Ένωση απαιτεί να συμπεριλαμβάνεται στο βασικό επίπεδο εξοπλισμού κάθε αυτοκινήτου παραγωγής; Ας γνωρίσουμε το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας!