Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό των Mercedes-AMG C63 S & GT S.

Ο ρόλος των ηλεκτρονικών

208.042 Επισκέψεις στο άρθρο

Τα τελευταία χρόνια αν και τα ελεύθερα διαφορικά συνεχίζουν να χρησιμοποιούνται, εντούτοις η αλματώδης εξέλιξη των ηλεκτρονικών συστημάτων τους επιτρέπουν να μιμούνται την συμπεριφορά των ελεγχόμενων διαφορικών (βλ. παρακάτω). Στην μεγάλη πλειοψηφία των περιπτώσεων χρησιμοποιούνται λειτουργίες λογισμικού στον εγκέφαλο του ABS, ο οποίος φρενάρει τον εσωτερικό τροχό σε μια στροφή με αποτέλεσμα την μείωση της υποστροφής. Συνεπώς αν και τα διαφορικά εξακολουθούν να είναι ελεύθερα από μηχανικής άποψης, είναι ελεγχόμενα σε ένα βαθμό από ηλεκτρονικής.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Hyundai
OPEL