Το σοφιστικέ κιβώτιο του υβριδικού RAV4 (όπως και σε όλα τα υβριδικά της Toyota) έχει λειτουργία που θυμίζει CVT, χωρίς να είναι το κλασικό CVT κιβώτιο. Mιλάμε ουσιαστικά για έναν μηχανισµό κατανοµής της ισχύος, που χρησιµοποιεί ένα συνδυασµό πλανητικών γραναζιών και ένα ηλιακό γρανάζι (ονοµάζεται έτσι επειδή τα πλανητικά γρανάζια περιστρέφονται γύρω από τον ήλιο όπως στο ηλιακό σύστηµα) για την κατανοµή της ισχύος του κινητήρα. Ο άξονας του φορέα των πλανητικών γραναζιών συνδέεται απευθείας µε τον κινητήρα και µεταφέρει την ισχύ στο εξωτερικό γρανάζι και στο κεντρικό ηλιακό γρανάζι µέσω των πλανητικών γραναζιών. Εν τω µεταξύ το εξωτερικό γρανάζι µεταφέρει την ισχύ µέσω ενός περιστρεφόµενου άξονα στους τροχούς καθώς το κεντρικό ηλιακό γρανάζι οδηγεί τη γεννήτρια µέσω του δικού του άξονα.
Αυτός που θα έχει να δώσει την πενηντάρα για να το πάρει, δεν θα σκεφτεί ούτε τα τέλη (που άμα είναι αυτοί που λένε οι ρύποι, θα είναι ψίχουλα), ούτε τα τεκμήρια, ούτε τον φόρο πολυτελείας, ούτε τίποτα. Θα το πάρει γιατί το γουστάρει και τέλος. Άλλωστε δεν είπε κανείς ότι είναι για το μέσο Ελληνα. Γι αυτούς άμα θέλουνε Toyota, υπάρχει το Aygo, το Yaris, άιντε και καμιά Corolla στο τσακίρ...
Και τσάμπα να το δίνανε δεν θα το έπαιρνε κανένας,τέλη κυκλοφορίας συν φόρος πολυτελείας,θα πάει ακλαφτο.
Αυτός που θα έχει να δώσει την πενηντάρα για να το πάρει, δεν θα σκεφτεί ούτε τα τέλη (που άμα είναι αυτοί που λένε οι ρύποι, θα είναι ψίχουλα), ούτε τα τεκμήρια, ούτε τον φόρο πολυτελείας, ούτε τίποτα. Θα το πάρει γιατί το γουστάρει και τέλος. Άλλωστε δεν είπε κανείς ότι είναι για το μέσο Ελληνα. Γι αυτούς άμα θέλουνε Toyota, υπάρχει το Aygo, το Yaris, άιντε και καμιά Corolla στο τσακίρ...
και το volvo xc90 υποσχεται 2.5 λιτρα/100 χλμ εργοστασιακα αλλα δεν πεφτει κατω απο 16 λιτρα σε πραγματικες συνθηκες