ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η νέα μπαταρία Νικελίου-υδριδίου μετάλου του υβριδικού Toyota RAV4 είναι 11% ελαφρύτερη.

Η ηλεκτρική τετρακίνηση του νέου υβριδικού Toyota RAV4 καταφέρνει κατανομή ροπής από 100:0 εμπρός-πίσω έως 20:80.

Περί ηλεκτρικής τετρακίνησης

43.522 Επισκέψεις στο άρθρο

Το νέο υβριδικό RAV4 διαθέτει βελτιωμένη ηλεκτρική τετρακίνηση (AWD-i). Οι πίσω τροχοί κινούνται από έναν ηλεκτροκινητήρα κάτι που σημαίνει πως σε σχέση με ένα μηχανικό σύστημα τετρακίνησης υπάρχουν οφέλη σε ότι αφορά στο βάρος, την ταχύτητα λειτουργίας, την ποιότητα κύλισης, τις απώλειες και συνολικά την κατανάλωση. Σε σχέση με το προηγούμενο υβριδικό RAV4, η μέγιστη ροπή στους πίσω τροχούς αυξήθηκε κατά 30% (από 953 στα 1.300 Nm) ξεπερνώντας τη ροπή που επιτυγχάνουν μηχανικά συστήματα τετρακίνησης. Η κατανομή της ροπής μπορεί να είναι εμπρός/πίσω από 100:0 έως 20:80 ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες χάρη στο AWD Integrated Management, το επιλεγμένο πρόγραμμα λειτουργεί βάσει, της γωνίας του τιμονιού, της θέσης του γκαζιού κτλ. Να σημειωθεί εδώ πως το μηχανικό σύστημα τετρακίνησης της συμβατικής 2λιτρης έκδοσης του νέου RAV4 για πρώτη φορά εφοδιάζεται με σύστημα κατανομής της ροπής (Vectoring) με Rear Driveline Disconnect και διπλό πολύδισκο πίσω συμπλέκτη για κατανομή ανάμεσα στο δεξί και αριστερό πίσω τροχό.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL