Το νέο υβριδικό RAV4 διαθέτει βελτιωμένη ηλεκτρική τετρακίνηση (AWD-i). Οι πίσω τροχοί κινούνται από έναν ηλεκτροκινητήρα κάτι που σημαίνει πως σε σχέση με ένα μηχανικό σύστημα τετρακίνησης υπάρχουν οφέλη σε ότι αφορά στο βάρος, την ταχύτητα λειτουργίας, την ποιότητα κύλισης, τις απώλειες και συνολικά την κατανάλωση. Σε σχέση με το προηγούμενο υβριδικό RAV4, η μέγιστη ροπή στους πίσω τροχούς αυξήθηκε κατά 30% (από 953 στα 1.300 Nm) ξεπερνώντας τη ροπή που επιτυγχάνουν μηχανικά συστήματα τετρακίνησης. Η κατανομή της ροπής μπορεί να είναι εμπρός/πίσω από 100:0 έως 20:80 ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες χάρη στο AWD Integrated Management, το επιλεγμένο πρόγραμμα λειτουργεί βάσει, της γωνίας του τιμονιού, της θέσης του γκαζιού κτλ. Να σημειωθεί εδώ πως το μηχανικό σύστημα τετρακίνησης της συμβατικής 2λιτρης έκδοσης του νέου RAV4 για πρώτη φορά εφοδιάζεται με σύστημα κατανομής της ροπής (Vectoring) με Rear Driveline Disconnect και διπλό πολύδισκο πίσω συμπλέκτη για κατανομή ανάμεσα στο δεξί και αριστερό πίσω τροχό.
Αυτός που θα έχει να δώσει την πενηντάρα για να το πάρει, δεν θα σκεφτεί ούτε τα τέλη (που άμα είναι αυτοί που λένε οι ρύποι, θα είναι ψίχουλα), ούτε τα τεκμήρια, ούτε τον φόρο πολυτελείας, ούτε τίποτα. Θα το πάρει γιατί το γουστάρει και τέλος. Άλλωστε δεν είπε κανείς ότι είναι για το μέσο Ελληνα. Γι αυτούς άμα θέλουνε Toyota, υπάρχει το Aygo, το Yaris, άιντε και καμιά Corolla στο τσακίρ...
Και τσάμπα να το δίνανε δεν θα το έπαιρνε κανένας,τέλη κυκλοφορίας συν φόρος πολυτελείας,θα πάει ακλαφτο.
Αυτός που θα έχει να δώσει την πενηντάρα για να το πάρει, δεν θα σκεφτεί ούτε τα τέλη (που άμα είναι αυτοί που λένε οι ρύποι, θα είναι ψίχουλα), ούτε τα τεκμήρια, ούτε τον φόρο πολυτελείας, ούτε τίποτα. Θα το πάρει γιατί το γουστάρει και τέλος. Άλλωστε δεν είπε κανείς ότι είναι για το μέσο Ελληνα. Γι αυτούς άμα θέλουνε Toyota, υπάρχει το Aygo, το Yaris, άιντε και καμιά Corolla στο τσακίρ...
και το volvo xc90 υποσχεται 2.5 λιτρα/100 χλμ εργοστασιακα αλλα δεν πεφτει κατω απο 16 λιτρα σε πραγματικες συνθηκες