Το Renault Clio με τον 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρα προδιαγραφών Euro 6 βγήκε κερδισμένο σε πολλούς τομείς.
TEST: Clio 1,5 dCi 90PS
57.631 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2016)
Το Renault Clio με τον 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρα προδιαγραφών Euro 6 κέρδισε πολλά σε κατανάλωση και απέκτησε κορυφαία για την κατηγορία αυτονομία, αλλά έχασε σε «νεύρο» και επιδόσεις.
What Is new
- Euro6 1,5 dCi με 90 άλογα
- Μειωμένη κατανάλωση & λιγότερα CO2
- Πιο ράθυμες επιταχύνσεις
- 15.460 ευρώ με απόσυρση
+ Σχεδίαση, κατανάλωση-οικονομία, οδική συμπεριφορά-άνεση, απαλλαγή από τέλη, 5 χρόνια εγγύηση
- Ρεπρίζ, ελαφρύ και με μεγάλη στεφάνη τιμόνι, αεροδυναμικοί θόρυβοι, πλάτος πίσω καθίσματος
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η νέα, Euro6, πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,5 dCi των 90 ίππων -υπάρχει και εκδοχή 75 ίππων- του Renault Clio. H γαλλική φίρμα υπόσχεται ακόμη καλύτερη οικονομία καυσίμου (μέση κατανάλωση 3,3 λτ./100 χλμ. από 3,4), αλλά και λιγότερες εκπομπές CO2 (85 γρ./χλμ. από 90).
Στον τομέα της εμφάνισης δεν υπάρχει καμία διαφορά από πριν με το Clio να διατηρεί τη γνωστή δυναμική και μοντέρνα σιλουέτα. Η τελευταία τονίζεται από την κουπέ αίσθηση, που χαρίζει το τρικ με τα κρυμμένα στην κολόνα χερούλια των πίσω θυρών. Το αποκλειστικά πεντάθυρο Renault Clio είναι ένα από τα μεγαλύτερα μοντέλα της μικρής κατηγορίας, αφού το μήκος του φτάνει τα 4,062 μ.
Με 15.460 ευρώ
Το προδιαγραφών Εuro 6 πετρελαιοκίνητο Renault Clio 1,5 dCi με τα 90 άλογα κοστίζει 15.460 ευρώ στην έκδοση Expression, που είναι η βασική στην προκείμενη περίπτωση. Η «τσιμπημένη» τιμή του Clio, που διαθέτει 5ετή εγγύηση και πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, συνοδεύεται από ένα επαρκές πακέτο στάνταρ εξοπλισμού, από το οποίο όμως λείπουν στοιχεία, όπως τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα και οι ζάντες αλουμινίου.
Πολύ καλή η ενημέρωσή σας. Αγόρασα ένα clio DCI 90 πρόσφατα και μέχρι στιγμής μένω πολύ ικανοποιημένος. Πιο παλιά είχα ένα Audi 80 και ήμουνα με το χέρι στην τσέπη κάθε λίγο και λιγάκι για καύσιμα. Τώρα ξεχνάω τι θα πει βενζινάδικο. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.