Ξεχωρίζει ακόμη και ως προσθιοκίνητη
Με 29.790 ευρώ
Quick Info
1,5 λτ με 136 άλογα
«Καίει» 8,4 λτ./100 χλμ.
Εκπέμπει 119 γρ./χλμ.
0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ.
Πίσω από τις κομψές και δυναμικές γραμμές του αμαξώματός της, η BMW X1 εκτός από premium χαρακτηριστικά ποιότητας κρύβει και έναν ιδιαίτερα ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα. Το τιμόνι έχει σωστό βάρος, άψογη αίσθηση και ακρίβεια (σε βαθμό που δύσκολα καταλαβαίνεις πως πλέον δεν αφορά πισωκίνητο, αλλά προσθιοκίνητο αυτοκίνητο), η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική, τα φρένα δυνατά και ανθεκτικά, ενώ το όλο στήσιμο του αυτοκινήτου με τη σφιχτή ανάρτηση και την προίκα του πίσω άξονα των πολλαπλών συνδέσμων μεγιστοποιεί την πρόσφυση δίνοντας μια σπορτίφ νότα. Μάλιστα παρά τα 183 χλστ. η κλίση είναι πρακτικά ανύπαρκτη χάρη και στη σπορ ανάρτηση του πακέτου M με ελαστικά 225/50 R18, που όμως δεν είναι ότι καλύτερο για τις κακοτεχνίες, ούτε και για σπουδαία πράγματα εκτός δρόμου. ¶λλωστε λείπει και η τετρακίνηση. Σε κανονικό οδόστρωμα, η υψηλή ποιότητα κύλισης και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου διατηρούν τους επιβάτες ατσαλάκωτους. Όπως και να έχει η BMW X1 αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία για τα οδικά της χαρίσματα…
Ποτέ, πουθενά, σε ΚΑΝΕΝΑ συγκριτικό δεν συμπεριλαμβάνετε το 2ο καλύτερο best selling SUV Jeep Renegade. Δεν το έχω, ούτε θα το έπαιρνα γιατί είναι μικρό για τις ανάγκες μου. Αλλα γιατί δεν το "παίρνετε μαζί σας" ποτέ? Η συντριπτική πλειοψηφία του έντυπου και ηλεκτρονικού Τύπου στο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ το θεωρεί ανταγωνιστικό και fun to drive! Εσείς?
Γιατί απουσιάζει το Honda hrv1.5 130ps;
Ποτέ, πουθενά, σε ΚΑΝΕΝΑ συγκριτικό δεν συμπεριλαμβάνετε το 2ο καλύτερο best selling SUV Jeep Renegade. Δεν το έχω, ούτε θα το έπαιρνα γιατί είναι μικρό για τις ανάγκες μου. Αλλα γιατί δεν το "παίρνετε μαζί σας" ποτέ? Η συντριπτική πλειοψηφία του έντυπου και ηλεκτρονικού Τύπου στο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ το θεωρεί ανταγωνιστικό και fun to drive! Εσείς?
DNA: συμπληρώνω στο σχόλιο, "του Kuga".
η πραγματική του κατανάλωση πόση είναι ;