Το Ateca είναι το πρώτο πραγματικό crossover/ SUV της SEAT και όπως φάνηκε στην πράξη δικαιώνει απόλυτα την ισπανική φίρμα. Η ανάρτηση είναι σφιχτή σε γενικές γραμμές και μπορεί να μην ευνοεί την άνεση σε δρόμους με έντονες και συνεχείς ανωμαλίες, αλλά ορίζει σε μεγάλο βαθμό την «ζωντανή» και άκρως ενδιαφέρουσα οδική του συμπεριφορά. Το Ateca είναι ιδιαίτερα σταθερό σε ανοιχτό δρόμο και υπακούει άμεσα στις εντολές του οδηγού, με την κατευθυντικότητά του τιμονιού να είναι κορυφαία. Η παρεχόμενη αίσθηση συμπληρώνει τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του Ateca και εμπνέει για γρήγορη οδήγηση. Κάπου εκεί τα 115 άλογα θα φανούν ίσως λίγα. Τα 189 χλστ. από το έδαφος δεν θα εμποδίσουν το Ateca στις αστικές ή στις light off road περιπέτειές του, ενώ η καμπίνα είναι ποιοτική και ευρύχωρη. Ο διάκοσμος ωστόσο είναι λιτός.
Ποτέ, πουθενά, σε ΚΑΝΕΝΑ συγκριτικό δεν συμπεριλαμβάνετε το 2ο καλύτερο best selling SUV Jeep Renegade. Δεν το έχω, ούτε θα το έπαιρνα γιατί είναι μικρό για τις ανάγκες μου. Αλλα γιατί δεν το "παίρνετε μαζί σας" ποτέ? Η συντριπτική πλειοψηφία του έντυπου και ηλεκτρονικού Τύπου στο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ το θεωρεί ανταγωνιστικό και fun to drive! Εσείς?
Γιατί απουσιάζει το Honda hrv1.5 130ps;
Ποτέ, πουθενά, σε ΚΑΝΕΝΑ συγκριτικό δεν συμπεριλαμβάνετε το 2ο καλύτερο best selling SUV Jeep Renegade. Δεν το έχω, ούτε θα το έπαιρνα γιατί είναι μικρό για τις ανάγκες μου. Αλλα γιατί δεν το "παίρνετε μαζί σας" ποτέ? Η συντριπτική πλειοψηφία του έντυπου και ηλεκτρονικού Τύπου στο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ το θεωρεί ανταγωνιστικό και fun to drive! Εσείς?
DNA: συμπληρώνω στο σχόλιο, "του Kuga".
η πραγματική του κατανάλωση πόση είναι ;