Το Peugeot 3008 συνδυάζει αριστοτεχνικά την άνεση με τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης. Το τιμόνι προσφέρει καλή πληροφόρηση, ενώ η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά όλες τις ανωμαλίες και σε συνδυασμό με τα χαμηλά επίπεδα θορύβου εξασφαλίζει υψηλή ποιότητα κύλισης. Παράλληλα, όμως, συντελεί ώστε το μοντέλο να στρίβει ουδέτερα και με ασφάλεια ακόμη και όταν οι οδηγικοί ρυθμοί ανεβαίνουν. Παρά τα ελαστικά λάσπης-χιονιού, που συνοδεύουν την έκδοση με το Advanced Grip Control (διαθέτει 5 προγράμματα λειτουργίας για κίνηση σε σαθρά εδάφη υποκαθιστώντας ως ένα σημείο την τετρακίνηση), η υποστροφή δεν έρχεται νωρίς. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει το πλαίσιο, που συνδυάζει την ακαμψία με το συγκρατημένο βάρος. Επίσης, μεγάλη είναι η απόσταση από το έδαφος (219 χλστ.), όμως οι κλίσεις ελέγχονται άριστα μαζί με τις άλλες κινήσεις του αμαξώματος στοιχείο που τονίζει τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα του 3008. Σε ανάλογο μήκος κύματος και ο εύστροφος, δυνατός και ελαστικός 1,2 PureTech κινητήρας των 130 ίππων και των 230 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ.
Ποτέ, πουθενά, σε ΚΑΝΕΝΑ συγκριτικό δεν συμπεριλαμβάνετε το 2ο καλύτερο best selling SUV Jeep Renegade. Δεν το έχω, ούτε θα το έπαιρνα γιατί είναι μικρό για τις ανάγκες μου. Αλλα γιατί δεν το "παίρνετε μαζί σας" ποτέ? Η συντριπτική πλειοψηφία του έντυπου και ηλεκτρονικού Τύπου στο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ το θεωρεί ανταγωνιστικό και fun to drive! Εσείς?
Γιατί απουσιάζει το Honda hrv1.5 130ps;
Ποτέ, πουθενά, σε ΚΑΝΕΝΑ συγκριτικό δεν συμπεριλαμβάνετε το 2ο καλύτερο best selling SUV Jeep Renegade. Δεν το έχω, ούτε θα το έπαιρνα γιατί είναι μικρό για τις ανάγκες μου. Αλλα γιατί δεν το "παίρνετε μαζί σας" ποτέ? Η συντριπτική πλειοψηφία του έντυπου και ηλεκτρονικού Τύπου στο ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ το θεωρεί ανταγωνιστικό και fun to drive! Εσείς?
DNA: συμπληρώνω στο σχόλιο, "του Kuga".
η πραγματική του κατανάλωση πόση είναι ;