H δεύτερη γενιά του κορεάτικου SUV έκανε μεγάλο άλμα και άλλαξε ουσιαστικά κατηγορία: Με μήκος στα 4,350 μ. πλέον ξέφυγε από τα όρια των μικρών SUV και πέρασε στα… χωράφια της μεγαλύτερης κατηγορίας που όρισε το πρώτο Nissan Qashqai.
Μεγαλύτερο αμάξωμα προφανώς σημαίνει πιο οικογενειακούς χώρους, αλλά και μεγαλύτερο βάρος ήτοι αυξημένες ανάγκες από το μοτέρ κίνησης. Στη βάση λοιπόν της γκάμας του νέου Kona είναι ο γνωστός 1,0 T-GDi κινητήρας της Hyundai που αποδίδει 120 άλογα και συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα και 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο τεχνολογίας iMT.
Αυτό ακριβώς το set-up δοκιμάζουμε στις επόμενες γραμμές. Σημειωτέον, η τιμή του βασικού Kona είναι στα 25.290 ευρώ (μετά από τρέχουσα έκπτωση 1.000 ευρώ) και ο εξοπλισμός της κρίνεται πλήρης, αφού μέχρι και η οθόνη είναι στις 12,3 ίντσες. Από τη μεσαία έκδοση προσφέρεται στάνταρ και ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3¶¶ που μαζί με την κεντρική οθόνη δημιουργεί ένα σύνολο, που θυμίζει τα ψηφιακό περιβάλλον των σύγχρονων Mercedes. Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε πως είναι διαθέσιμο με 5 χρόνια εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων, 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια και 5 χρόνια δωρεάν τεχνικό έλεγχο.