O γνωστός 4κύλινδρος, turbo, 1,5 TSI βενζινοκινητήρας των 1.500 κ.εκ, που είχαμε δοκιμάσει και στην Octavia με το χειροκίνητο κιβώτιο, εδώ στο μοντέλο δοκιμής συνδυάζεται με mild-hybrid σύστημα, μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και φυσικά μια μίζα-γεννήτρια και ιμάντα που συνδέει το ηλεκτρικό μοτέρ με τον στροφαλοφόρο άξονα. Έτσι ο ηλεκτροκινητήρας στις χαμηλές στροφές δίνει ένα ελαφρύ «σπρώξιμο» βοηθώντας το έργο του θερμικού κινητήρα, για να υπάρχει μειωμένο φορτίο και κατ¶ επέκταση μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Ήπια υβριδικό σύστημα με αυτόματο κιβώτιο προσφέρεται και στην Octavia με τον 1,0 TSI κινητήρα των 110 ίππων.
Αφήνεις το γκάζι και «ρολάρει» ελεύθερα με σβηστό κινητήρα
Το ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης επιτρέπει στον κινητήρα εσωτερικής καύσης να σβήνει τελείως, όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι και παράλληλα το κιβώτιο εμπλέκει την όποια σχέση. Έτσι το αυτοκίνητο ρολάρει ελεύθερα με σβηστό κινητήρα, με όλα τα άλλα περιφερειακά συστήματα να λειτουργούν κανονικά. Η επανεκκίνηση γίνεται άμεσα, χωρίς κανένα θόρυβο ή κραδασμό, μόλις ο οδηγός ακουμπήσει το γκάζι.
Χαμηλότερη κατανάλωση σε όλες τις μετρήσεις μας σε σχέση με την χειροκίνητη Octavia 1,5 TSI
Η μέση κατανάλωση της ήπιας υβριδικής Octavia των 150 ίππων μετρήθηκε γύρω από τα 8 λτ./100 χλμ., όταν στην χειροκίνητη Octavia χωρίς ήπια υβριδικό σύστημα ήταν περίπου 0,3 λτ./100 χλμ. χειρότερη. Μάλιστα η συμβατική Octavia εμφάνισε ηπιότερες επιδόσεις (0-100 σε 9,1 δλ, 60-100 με 4η σε 7,1 δλ και 80-120 με 5η σε 9,4 δλ.). Καλύτερη οικονομία καταφέρνει η ήπια υβριδική Octavia στην πόλη, όπου με 8,8 λτ./100 χλμ. είναι 0,6 λτ./100 χλμ. καλύτερη από τη χειροκίνητη «βενζινάρα», ενώ στο ταξίδι με 5,8 λτ./100 χλμ. είναι 0,3 λτ./100 χλμ. πιο οικονομική.
Στάνταρ αυτόματο κιβώτιο και πλούσιος εξοπλισμός
Η ήπια υβριδική Skoda Octavia Grand Coupe των 150 ίππων συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων , το οποίο φυσικά προσφέρει ευκολία και άνεση ειδικά στην κίνηση. Το μοντέλο της δοκιμής είναι διαθέσιμο από το επίπεδο εξοπλισμού Ambition, το οποίο μεταξύ άλλων χαρακτηρίζεται από όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, cruise control, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας, ηχοσύστημα με 8 ηχεία, jumbo box ανάμεσα στα καθίσματα κ.ά.. με την τιμή να ορίζεται στα 28.700 ευρώ (27.600 ευρώ η μη εξηλεκτρισμένη χειροκίνητη έκδοση 1,5 TSI των 150 ίππων).