Το κινητήριο σύνολό του
Explorer αποτελείται από τον V6 3,0 λίτρων EcoBoost κινητήρα απόδοσης 350 ίππων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 100 ίππων, συνολικής απόδοσης 450 ίππων με 840 Νm.
Το Explorer Plug-In Hybrid των 450 ίππων
36.778 Επισκέψεις στο άρθρο
Το μεγαλύτερο SUV της Ford, το Explorer θα γίνει διαθέσιμο στην Ευρώπη αποκλειστικά ως plug-in υβριδικό. Συγκεκριμένα, όσον αφορά το κινητήριο σύνολό του, αυτό θα αποτελείται από τον V6 3,0 λίτρων EcoBoost κινητήρα απόδοσης 350 ίππων και έναν ηλεκτρικό μοτέρ 100 ίππων συνολικής απόδοσης 450 ίππων με 840 Νm ροπής μέσω συνεργασίας με 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της μάρκας. Η ηλεκτρική αυτονομία των 40 χιλιομέτρων θα στηρίζεται στην μπαταρία λιθίου με τις 13,1 kWh, με τη Ford να ανακοινώνει κατανάλωση καυσίμου 3,1 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 71 γρ./χλμ..
Όλα όμορφα και πολλά βήματα εμπρός. Με μεγάλη θλίψη βλέπω τα καταπληκτικά αποτελέσματα στην μείωση των ρύπων και της κατανάλωσης είναι μόνο για τον πολιτισμένο κόσμο και όχι μπανανιες των τεκμηρίων και του αφορισμου των κυβικών πάνω από 1925cc.Με κινητήρες 2000-2500 που απαιτούν γενικά οι καθαρές τεχνολογίες εμείς θα έχουμε τα σαραβαλα εικοσαετίας και πάνω και θα ρουφάμε ευτυχισμένοι τα δηλητήρια από τις εξατμίσεις. Πάρτε απόφαση όλοι. Χωρίς σοβαρά κίνητρα και αναδιάρθρωση του φορολογικού συστήματος θα χάσουμε και αυτό το τραίνο όπως τόσα άλλα.
Όλα όμορφα και πολλά βήματα εμπρός. Με μεγάλη θλίψη βλέπω τα καταπληκτικά αποτελέσματα στην μείωση των ρύπων και της κατανάλωσης είναι μόνο για τον πολιτισμένο κόσμο και όχι μπανανιες των τεκμηρίων και του αφορισμου των κυβικών πάνω από 1925cc.Με κινητήρες 2000-2500 που απαιτούν γενικά οι καθαρές τεχνολογίες εμείς θα έχουμε τα σαραβαλα εικοσαετίας και πάνω και θα ρουφάμε ευτυχισμένοι τα δηλητήρια από τις εξατμίσεις. Πάρτε απόφαση όλοι. Χωρίς σοβαρά κίνητρα και αναδιάρθρωση του φορολογικού συστήματος θα χάσουμε και αυτό το τραίνο όπως τόσα άλλα.