Η plug-in υβριδική έκδοση του Transit Custom και του Ford Tourneo Custom χρησιμοποιεί τον 1.000άρη EcoBoost βενζινοκινητήρα για την επαναφόρτιση της 13,6 kWh μπαταρίας ως range extender.
Η plug-in υβριδική έκδοση του Ford Tourneo Custom των 8 θέσεων και του Transit Custom χρησιμοποιεί τον 1.000άρη EcoBoost βενζινοκινητήρα για την επαναφόρτιση της 13,6 kWh μπαταρίας του υβριδικού συστήματος. Στην ουσία δρα σαν range extender για το ηλεκτρικό μοτέρ, που έχει μόνο σκοπό την παραγωγή ισχύος για την κίνηση των μπροστά τροχών, με την ηλεκτρική αυτονομία να φτάνει τα 56 χιλιόμετρα. Για το Tourneo Custom, oι εκπομπές CO2 ανακοινώνονται στα 75 γρ./χλμ. και οι απαιτήσεις σε καύσιμο στα 3,3 λτ./100 χλμ..
Παράλληλα στα δύο μοντέλα προσφέρεται και ήπια υβριδική επιλογή με βάση τον 2,0 λτ. EcoBlue κινητήρα σε απόδοση 135 και 185 ίππων με 415 Nm ροπής (105, 130, 170 και 185 ίπποι για το Transit) και κατανάλωση από 7,0 λτ./100 χλμ..
Όλα όμορφα και πολλά βήματα εμπρός. Με μεγάλη θλίψη βλέπω τα καταπληκτικά αποτελέσματα στην μείωση των ρύπων και της κατανάλωσης είναι μόνο για τον πολιτισμένο κόσμο και όχι μπανανιες των τεκμηρίων και του αφορισμου των κυβικών πάνω από 1925cc.Με κινητήρες 2000-2500 που απαιτούν γενικά οι καθαρές τεχνολογίες εμείς θα έχουμε τα σαραβαλα εικοσαετίας και πάνω και θα ρουφάμε ευτυχισμένοι τα δηλητήρια από τις εξατμίσεις. Πάρτε απόφαση όλοι. Χωρίς σοβαρά κίνητρα και αναδιάρθρωση του φορολογικού συστήματος θα χάσουμε και αυτό το τραίνο όπως τόσα άλλα.
Όλα όμορφα και πολλά βήματα εμπρός. Με μεγάλη θλίψη βλέπω τα καταπληκτικά αποτελέσματα στην μείωση των ρύπων και της κατανάλωσης είναι μόνο για τον πολιτισμένο κόσμο και όχι μπανανιες των τεκμηρίων και του αφορισμου των κυβικών πάνω από 1925cc.Με κινητήρες 2000-2500 που απαιτούν γενικά οι καθαρές τεχνολογίες εμείς θα έχουμε τα σαραβαλα εικοσαετίας και πάνω και θα ρουφάμε ευτυχισμένοι τα δηλητήρια από τις εξατμίσεις. Πάρτε απόφαση όλοι. Χωρίς σοβαρά κίνητρα και αναδιάρθρωση του φορολογικού συστήματος θα χάσουμε και αυτό το τραίνο όπως τόσα άλλα.