62.398 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/11/2014
Με 280 ίππους, επιδόσεις-φωτιά, ξεχωριστό οδηγικό ταμπεραμέντο και
κυρίως τιμή-κανόνι, το SEAT Leon Cupra έχει πολλούς τρόπους να
αναστατώνει τους οπαδούς των καυτών μικρομεσαίων…
Στα γρήγορα: • Κοστίζει ευρώ 26.300 • Είναι 2,0 turbo με 280 άλογα • Και 6,6 λτ./100 χλμ. • Πληρώνει ευρώ 169,4 τέλη
+ Τιμή - Κινητήρας-Επιδόσεις - Οδική συμπεριφορά - Στάνταρ μπλοκέ και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις - Πρακτικότητα 5θυρου
- Δεν ξεχωρίζει αισθητά από τα άλλαLeon - Τεχνητός ήχος κινητήρα - Υποστροφή ισχύος σε γλιστερό δρόμο
Με 280 ίππους και τιμή 26.300 ευρώ το SEAT Leon Cupra (από το Cup Racing) κερδίζει με το καλημέρα τον τίτλο του Best Value For Perfomance μικρομεσαίου της αγοράς, όντας ισχυρότερο και αρκετά πιο προσιτό από όλους τους εν δυνάμει αντιπάλους του (Βλέπε τα δίλιτρα VW Golf GTΙ με 220 ή 230 ίππους, Ford Focus ST με 250 ίππους, Οpel Astra OPC με 280 ίππους και την 1,75 λτ. Alfa Romeo Giulietta QV με 240 ίππους). Το καλό με το νέο Cupra είναι πως το πακέτο του περιλαμβάνει πολλά περισσότερα καλούδια, παρότι σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο δεν έχει το γράμμα R στο όνομά του. Αυτό βέβαια δεν το εμπόδισε να κερδίσει τον τίτλο του ταχύτερου προσθιοκίνητου μοντέλου παραγωγής στο ξακουστό Nυρμπουργκρινγκ, την πίστα των 22,832 χλμ. και των 73 στροφών, με 7’:58,4’’ (εφοδιασμένο με αναβαθμισμένα φρένα της Brembo και ημισλικ ελαστικά Michelin). Πάντως μετά από λίγο η Renault απάντησε με το Megane R.S Trophy R (με αντίστοιχες βελτιώσεις σε φρένα/ελαστικά και ελαφρωμένο κατά 100 κιλά σε σχέση με το απλό Trophy) και χρόνο 7’:54,3’’! Ας μην ξεφεύγουμε όμως από το θέμα, που είναι η δοκιμή του πιο «καυτού» Leon, που μπορεί να βασίζεται στο πάτωμα MQB και να χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη του Golf GTI, διαθέτει όμως 280 άλογα, στάνταρ μπλοκέ εμπρός διαφορικό και στάνταρ ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις…
Διακριτικά δυναμικό Όσο καυτές είναι οι προδιαγραφές του νέουLeon Cupra, τόσο διακριτική είναι η εμφάνισή του. Ειδικά στην πεντάθυρη έκδοση της δοκιμής, μιας και είναι διαθέσιμο και σε τρίθυρη, κουπεδίζουσα, έκδοση SC με ακόμη πιο δελεαστική τιμή (25.950 ευρώ). Εκμεταλλεύεται στο έπακρο την δυναμική αισθητική της νέας γενιάς του Leon με τα φαρδιά μετατρόχια, τους σ τάνταρ τροχούς 19 ιντσών, τα LED φώτα και τις κυψελωτές μάσκες να δίνουν την απαραίτητη προστιθέμενη αξία. Από πιο κοντά οι κόκκινες δαγκάνες φρένων που γράφουν Cupra, τα σήματα εμπρός πίσω με την καρό σημαία των αγώνων και φυσικά οι δύο οβάλ πίσω εξατμίσεις, εκατέρωθεν του διαχύτη αέρα, δίνουν ξεκάθαρα το στίγμα της κατασκευής.
Στην ενότητα του autotriti <<τιμές καινούργιων αυτοκίνητων>> το AUDI S1 έχει τιμή 33.950 euro με απόσυρση και είναι B-segment. Το SEAT Leon Cupra έχει τιμή 26.300 euro και είναι C-segment. Η απορία μου είναι τι μέθοδο και τι υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί έτσι ώστε να υπάρχει η διάφορα τιμής 7.650 euro των δυο αυτοκίνητων που έχουν το ίδιο μηχανικό σύνολο, όμως ανήκουν σε διαφορετική κατηγορία και το Audi να είναι ποιο ακριβό;
Ως επιδοσεις, στησιμο, εμφανιση ειναι εξαιρετικο αν προσθεσεις και την τιμη γινεται απλα ασυναγωνιστο.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ, ΜΕΤΡΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ, ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΕΛΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΘΑ ΣΟΥ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΤΖΑΜΠΑ
Στην ενότητα του autotriti <<τιμές καινούργιων αυτοκίνητων>> το AUDI S1 έχει τιμή 33.950 euro με απόσυρση και είναι B-segment. Το SEAT Leon Cupra έχει τιμή 26.300 euro και είναι C-segment. Η απορία μου είναι τι μέθοδο και τι υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί έτσι ώστε να υπάρχει η διάφορα τιμής 7.650 euro των δυο αυτοκίνητων που έχουν το ίδιο μηχανικό σύνολο, όμως ανήκουν σε διαφορετική κατηγορία και το Audi να είναι ποιο ακριβό;