|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Ο 2λιτρος TSI κινητήρας είναι αυτός που κινεί και το Golf GTI, ωστόσο έχει εξελιχθεί στα σημεία για να αποδώσει 280 ίππους (υπάρχει και Cupra 265 ίππων, που όμως δεν εισάγεται στη χώρα μας). Με αλλαγμένα σωθικά (αλουμινένια σφυρήλατα πιστόνια, ενισχυμένες μπιέλες, εξελιγμένο σύστημα ψύξης, αλουμινένια κυλινδροκεφαλή, άμεσο και έμμεσο ψεκασμό με 8 μπεκ κτλ.) και τούρμπο που ανεβάζει +1,1 bar την πίεση του αέρα στην εισαγωγή αποδίδει τη μέγιστη ισχύ του από τις 5.700-6.200 σ.α.λ.. Η εντυπωσιακή ροπή των 350 Nm είναι διαθέσιμη από τις 1.750 – 5.600 σ.α.λ! Η απόκριση είναι άριστη με μηδενικό lag (υστέρηση τούρμπο) ακόμη και στις χαμηλές στροφές, ενώ υπάρχει τόση ροπή που εύκολα κινείσαι με 2 ταχύτητες πάνω. Βυθίζεις το γκάζι και ο θαυματουργός κινητήρας ανεβάζει γραμμικά και απρόσκοπτα στροφές μέχρι το επικό καμπούμ ανάμεσα στις 4.000 και 7.000 σ.α.λ. Ο ήχος είναι αρκετά τεχνικός, αλλά χαϊδεύει ευχάριστα τα αυτιά, κυρίως όμως αυτό που σε συναρπάζει είναι οι εκρηκτικές επιδόσεις. Πασχίζοντας για πρόσφυση με τα ολίγον… ξεσκισμένα ελαστικά του αυτοκινήτου που πήραμε στα χέρια μας, το 0-100 έρχεται σε 6,1 δλ. (5,9 υπόσχεται η SEAT), ενώ οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις είναι επιεικώς… εκρηκτικές (60-100 με 4η και 80-120 με 5η σε 4,5 και 5,9 δλ. αντίστοιχα). Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα. Σημαντικό ρόλο στις πολεμικές επιδόσεις παίζει και το σωστά κλιμακωμένο χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο με τον εύχρηστο και θετικό επιλογέα. Προαιρετικά και με ευρώ 2.000 επιπλέον προσφέρεται 6άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Με το χειροκίνητο κιβώτιο η SEAT υπόσχεται κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ., αλλά μεταξύ μας, με λίγη πίεση και χωρίς να εξαντλείς στο έπακρο τις δυνατότητες του κινητήρα, δύσκολα πέφτεις κάτω από 11,2 λτ./100 χλμ…
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr
Ως επιδοσεις, στησιμο, εμφανιση ειναι εξαιρετικο αν προσθεσεις και την τιμη γινεται απλα ασυναγωνιστο.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ, ΜΕΤΡΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ, ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΕΛΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΘΑ ΣΟΥ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΤΖΑΜΠΑ
Στην ενότητα του autotriti <<τιμές καινούργιων αυτοκίνητων>> το AUDI S1 έχει τιμή 33.950 euro με απόσυρση και είναι B-segment. Το SEAT Leon Cupra έχει τιμή 26.300 euro και είναι C-segment. Η απορία μου είναι τι μέθοδο και τι υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί έτσι ώστε να υπάρχει η διάφορα τιμής 7.650 euro των δυο αυτοκίνητων που έχουν το ίδιο μηχανικό σύνολο, όμως ανήκουν σε διαφορετική κατηγορία και το Audi να είναι ποιο ακριβό;