ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τα 3 Plug-in οικογενειακά SUV με τη μεγαλύτερη αυτονομία μπαταρίας
4 Φωτογραφίες »

Τα 3 Plug-in οικογενειακά SUV με τη μεγαλύτερη αυτονομία μπαταρίας

49.907 Επισκέψεις στο άρθρο (1/1/2024)

- Η Mercedes GLA έχει κορυφαία αυτονομία 70 χλμ.
- Ακολουθεί η Alfa Romeo Tonale Q4 με 67 χλμ.
- Ίδια αυτονομία 67 χλμ. και το DS 7 E-Tense
- Αγοράζονται με leasing από όσους θέλουν να γλυτώσουν τον φόρο χρήσης εταιρικού οχήματος

Κάνεις ακόμα και το Κηφισιά-Βουλιαγμένη και πίσω... αμιγώς ηλεκτρικά!

Τα Plug-in υβριδικά αυτοκίνητα βρίσκονται ψηλά στις προτιμήσεις των ελεύθερων επαγγελματιών και των εταιρειών που θέλουν να καλύψουν τις ανάγκες των στελεχών τους καθώς, χάρη στην ηλεκτρική τους τεχνολογία, εκπέμπουν λιγότερα από 50 γρ. ανά χιλιόμετρο και έτσι, αν έχουν λιανική τιμή προ φόρων έως 40.000 ευρώ, απαλλάσσουν τον εργαζόμενο από φόρο χρήσης εταιρικού οχήματος. Αυτό είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα που έρχεται να προστεθεί στο γεγονός ότι τα Plug-in υβριδικά εφοδιάζονται με μια μικρή μπαταρία που φορτίζεται γρήγορα σε μια οικιακή πρίζα και μπορούν να κινηθούν αμιγώς ηλεκτρικά, ενώ παράλληλα μπορούν να κινηθούν και με τον θερμικό κινητήρα που διαθέτουν, συνδυάζοντας έτσι τα πλεονεκτήματα των θερμικών και των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Παρακάτω, σας παρουσιάσουμε τα μικρομεσαία οικογενειακά SUV με Plug-in υβριδική τεχνολογία με τη μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία (εργοστασιακές μετρήσεις) που έχουν βρεθεί στο γκαράζ του AutoΤρίτη. Πρώτη στην λίστα είναι η Mercedes GLA με την εντυπωσιακή αυτονομία των 70 χιλιομέτρων, ενώ τα επόμενα δύο αυτοκίνητα, η Tonale και το DS 7 E-Tense είναι ισόπαλα, αφού η εργοστασιακή τους ηλεκτρική εμβέλεια φτάνει τα 67 χιλιόμετρα, τουλαχιστον 6 χιλιόμετρα περισσότερα από τα Plug-in υβριδικά SUV που τα ακολουθούν.

Πρώτη η Mercedes GLA 250 e με 70 χλμ. αυτονομία

Μετά την ανανέωση της GLA, το plug-in υβριδικό σύστημα της GLA 250 e μπορεί να συνεχίζει να αποδίδει 218 άλογα με 450 Nm ροπής, μπορεί όμως να κάνει περισσότερα ηλεκτρικά χιλιόμετρα (70 σύμφωνα με τη Mercedes). Η νέα μπαταρία αυτονομίας έχει ίδια ονομαστική χωρητικότητα (15,6 kWh), έχει όμως και υψηλότερη ενεργειακή απόδοση (ωφέλιμη χωρητικότητα 11,5 kWh από 10,6) και δίνει ενέργεια σε ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα (109 από 102 ίππους), ο οποίος συνεχίζει να είναι ανάμεσα στο 8άρι ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τον state-of-the-art 1,33 λτ. turbo βενζινοκινητήρα κινητήρα, που εμφανίζει επίσης καλύτερη απόδοση: Από 160 ίππους έφτασε στους 163 με 270 Nm ροπής (από 230). Στο κομμάτι της φόρτισης, οι μπαταρίες φορτίζουν σε 1:45 ώρα από ένα wallbox των 7,4 kW., όμως και σε απλή πρίζα δεν χρειάζονται πάνω από 5μιση ώρες για να φορτιστούν πλήρως. Με ταχυφορτιστή 22 kW δε, η φόρτιση του 80% γίνεται σε μόλις 25 λεπτά.

H Alfa Romeo Tonale Q4 έχει 280 άλογα και 67 χλμ. αυτονομία

Το plug-in υβριδικό σύστημα της Tonale έχει ως βάση το σύστημα της Jeep που βρίσκεται στα Renegade 4xe και Compass 4xe. Ωστόσο χάρη σε μια σειρά από βελτιώσεις και αλλαγές, ο συνδυασμός του θερμικού 1,3 turbo βενζινοκινητήρα των 180 ίππων και του ηλεκτροκινητήρα των 122 ίππων, αποδίδει 280 άλογα, αλλά κυρίως έχει μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία (έως 67 χλμ. σε μεικτή χρήση σύμφωνα με την Alfa). Η τελευταία οφείλεται στη νέα μπαταρία των 15,5 kWh, η οποία χάρη στον 7,4 kW φορτιστή του αυτοκινήτου, φορτίζει από wallbox σε μόλις 2,5 ώρες και σε οικιακή πρίζα κοντά στις 6,5 ώρες. Στην πράξη η εκκίνηση γίνεται ηλεκτρικά και μέχρι τα 135 χλμ./ώρα μπορείς να καις τίποτα, αν υπάρχει ενέργεια στη μπαταρία. 

67 χλμ. αυτονομία και για το DS 7 E-Tense αλλά με μικρότερη μπαταρία

To DS 7 προσφέρεται σε τρεις Plug-in υβριδικές εκδόσεις σε 225, 300 και 360 αλλά και οι τρεις, μετά την ανανέωση του μοντέλου, προσφέρονται με μπαταρία μεγαλύτερη κατά 1 kWh (14,2 kWh) στοιχείο που αύξησε την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία των εκδόσεων στα 67 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις που ανακοινώνει η DS Automobiles.

Το «βασικό» DS 7 Crossback E-Tense των 225 ίππων διαθέτει υβριδικό σύστημα με πρίζα (plug-in hybrid) αποτελούμενο από έναν turbo βενζινοκινητήρα 1,6 PureTech ισχύος 181 ίππων και 300 Nm ροπής και από ένα ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων τοποθετημένο μέσα στο αυτόματο κιβώτιο των οκτώ ταχυτήτων. To 300άρι DS 7 E-Tense αποτελείται από έναν turbo 1,6 PureTech βενζινοκινητήρας των 200 ίππων και 300 Nm ροπής, δύο ηλεκτροκινητήρες, μπροστά 110 ίππων και πίσω 113 ίππων, με τον τελευταίο να κινεί τους αντίστοιχους τροχούς προσφέροντας ηλεκτρική τετρακίνηση με την κατανομή της ροπής δεν γίνεται με μηχανικό τρόπο, αλλά επίσης από την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου. Το κορυφαίο DS 7 E-Tense των 360 ίππων διαθέτει το ίδιο υβριδικό σύστημα με πρίζα με αυτό των 300 ίππων. Η διαφορά είναι στην ηλεκτρονική διαχείριση. Χάρη στον 7,4 kW on-board φορτιστή, ανεξαρτήτως Plug-in υβριδικής έκδοσης, η φόρτιση δεν θα διαρκέσει πάνω από 2 ώρες.

Mercedes
Citroen