Τα 5 μικρά αυτοκίνητα με το χειρότερο φρενάρισμα
Τα 5 μικρά αυτοκίνητα με το χειρότερο φρενάρισμα
- Το VW Polo είναι τελευταίο, θέλει 8 μέτρα παραπάνω για να σταματήσει από το 1ο Audi A1 SB
- Γύρω στα 39,5 μέτρα φρενάρουν Mazda 2, Swift, Ibiza & Sandero
-Και τα πέντε αυτοκίνητα έχουν πίσω ταμπούρα
-Πρέπει να μπει από ευρωπαϊκή επιτροπή ένα minimum όριο στο φρενάρισμα αν και κανείς δεν ασχολείται;
Το VW Polo είναι τελευταίο, θέλει 8 μέτρα παραπάνω για να σταματήσει από το 1ο Audi A1 SB
Χειρότερο μικρό αυτοκίνητο στο φρενάρισμα από τα 100 χλμ./ώρα είναι το Volkswagen Polo στην εισαγωγική επιλογή με τον 1,0 TSI των 95 ίππων (5άρι χειροκίνητο κιβώτιο). Στη συγκεκριμένη έκδοση με πίσω ταμπούρα (ελαστικά Hankook Kinergy Eco) φρενάρει στα 42,1 μέτρα. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, το καλύτερο μοντέλο στη συγκεκριμένη μέτρηση φρενάρει 8 μέτρα καλύτερα (Audi A1 Sportback 30 TFSI S tronic στα 34,2 μέτρα).
Γύρω στα 39,5 μέτρα φρενάρουν Mazda 2, Swift, Ibiza & Sandero
Παραπλήσιες επιδόσεις φρεναρίσματος έχουν τα άλλα τέσσερα μοντέλα με το χειρότερο φρενάρισμα στο B segment. Και τα τέσσερα φρενάρουν πάνω από τα 39 μέτρα.
- Mazda 2 G90 mHEV 90 PS στα 39,6 μέτρα
- Suzuki Swift 1,2 DualJet Hybrid CVT 83 PS στα 39,4 μέτρα
- SEAT Ibiza 1,0 TSI 95 PS στα 39,4 μέτρα
- Dacia Sandero Streetway 1,0 TCe LPG 100 PS στα 39,2 μέτρα
Και τα πέντε αυτοκίνητα έχουν πίσω ταμπούρα
Έχουμε μιλήσει για τη διαφορά στη λειτουργία ταμπούρων και δισκόφρενων. Και, κακά τα ψέματα, στο μυαλό των περισσοτέρων η παρουσία ταμπούρων στους πίσω τροχούς δημιουργεί αρνητικές σκέψεις. Διότι μιλάμε για μία τεχνολογία με αρκετά χρόνια «ζωής», με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει. Στην προκειμένη περίπτωση, οι παραπάνω μετρήσεις είναι με αυτοκίνητα που έχουν πίσω ταμπούρα.
Mazda 2 και Dacia Sandero Streetway προσφέρονται αποκλειστικά με πίσω ταμπούρα. Από την άλλη, τα SEAT Ibizam Suzuki Swift και Volkswagen Polo βγαίνουν και με πίσω δισκόφρενα:
- Το SEAT Ibiza από τον εξοπλισμό Style και πάνω στην έκδοση 1,0 TSI 95 PS και με τον 1.000άρη Eco TSI των 110 ίππων
- Το Suzuki Swift από την εξοπλιστική έκδοση GLX
- To VW Polo στην έκδοση 1,0 TSI 110 PS αυτόματο DSG κιβώτιο
Μάρκα/Μοντέλο | Φρένα από 100 χλμ./ώρα (μέτρα) | Πίσω φρένα | Τιμή-από (ευρώ) |
---|---|---|---|
Volkswagen Polo 1,0 TSI 95 PS | 42,1 | Ταμπούρα | |
Mazda 2 G90 mHEV 90 PS | 39,6 | Ταμπούρα 200 χλστ. | 17.596 |
SEAT Ibiza 1,0 TSI 95 PS | 39,4 | Ταμπούρα 228 χλστ. | |
Suzuki Swift 1,2 DualJet Hybrid CVT 83 PS | 39,4 | Ταμπούρα | |
Dacia Sandero Streetway 1,0 TCe LPG 100 PS | 39,2 | Ταμπούρα 258 χλστ. |
Πρέπει να μπει από ευρωπαϊκή επιτροπή ένα minimum όριο στο φρενάρισμα αν και κανείς δεν ασχολείται;
Από τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center προκύπτει ότι στην κατηγορία των μικρών μοντέλων τα 37,5 μέτρα απόσταση ακινητοποίησης είναι μία καλή επίδοση, ενώ πάνω από 39 μέτρα είναι επίδοση που χρειάζεται βελτίωση. Το ζήτημα είναι πώς αξιολογούν οι διεθνείς φορείς και οι εταιρείες το φρενάρισμα. Διότι όλες ανεξαιρέτως αναφέρουν την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα άλλα πόσες λένε το φρενάρισμα 100-0;
Μήπως ρέπει να μπει από ευρωπαϊκή επιτροπή ένα minimum όριο στο φρενάρισμα αν και κανείς δεν ασχολείται;