Τοyota Yaris, Renault Clio, Ηοnda Jazz και Volkswagen Polo διατίθενται με κινητήρια σύνολα που είναι πολύ οικονομικά σε κατανάλωση καυσίμου, για να μην δίνεις τον μισό σου μισθό στο πρατήριο της γειτονιάς.
Με την μέση τιμή της βενζίνης να ξεπερνά πανελλαδικά το 1,75 ευρώ/λίτρο και την 100άρα να είναι έτοιμη να ξεπεράσει τα 2 ευρώ/λίτρο, όσοι επιθυμούν να αγοράσουν καινούριο αυτοκίνητο θα πρέπει να ξεψαχνίσουν τα μοντέλα που προσφέρουν οικονομικές μετακινήσεις, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να φεύγει ο μισός μισθός στα… καύσιμα. Το AutoΤρίτη πραγματοποιεί τις δικές του μετρήσεις κατανάλωσης σε κάθε μοντέλο της αγοράς. Αυτές οι μετρήσεις βασίζονται σε έναν κύκλο μέτρησης κατανάλωσης που έχουμε θεσπίσει, με την όλη διαδικασία να γίνεται σε πραγματικές συνθήκες, δηλαδή στο δρόμο και όχι στα... χαρτιά των κατασκευαστών. Πάμε λοιπόν να δούμε ποια είναι τα μικρά της αγοράς με κινητήρες βενζίνης που προσφέρουν εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση.
Το υβριδικό Τοyota Yaris στην πρώτη θέση
Το υβριδικό Yaris παίζει εκτός συναγωνισμού εμφανίζοντας πραγματική μέση κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ. με αποτέλεσμα να κερδίζει τον τίτλο του πιο οικονομικού βενζινοκίνητου μικρού αυτοκινήτου της αγοράς. Στην πόλη δε, η κατανάλωση πέφτει εύκολα στα 3,5 λτ./100 χλμ.. Το νέο Yaris τροφοδοτείται από ένα υβριδικό σύνολο που συνδυάζει ένα νέο 1.500άρη 3κύλινδρο θερμικό κινητήρα 91 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 80 ίππων, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 116 ίππους. Οι τιμές του ξεκινούν από 17.830 ευρώ.
Δεύτερο με 140 άλογα το υβριδικό Renault Clio
Για πρώτη φορά στην μακρόχρονη ιστορία του, το Renault Clio απέκτησε αυτοφορτιζόμενη υβριδική έκδοση με θερμικό κινητήρα 1,6 λτ. και 2 ηλεκτροκινητήρες, με το κόστος αγοράς να φτάνει τις 24.740 ευρώ. Συνδυαστικά αποδίδει 140 άλογα και σε συνεργασία με το σοφιστικέ του αυτόματο κιβώτιο προσφέρει σβέλτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,6 δλ.), χωρίς όμως να ξεφεύγει σε οικονομία. Απεναντίας, με 5,0 λτ. είναι το δεύτερο καλύτερο σε κατανάλωση βενζινοκίνητο μικρό.
Υβριδικό Honda Jazz με κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ.
Το πιο «οικογενειακό» μικρό της αγοράς (χάρη στην ευρυχωρία και την πρακτικότητά του) είναι ηλεκτροκίνητο, αφού ο 1,5 λτ. κινητήρας λειτουργεί για να κινεί τη γεννήτρια που παράγει ρεύμα για τον ηλεκτροκινητήρα, που κινεί άμεσα τους μπροστινούς τροχούς. Συνδυαστικά το Jazz αποδίδει 109 άλογα που προσφέρουν σβέλτες επιδόσεις συνδυασμένες όμως με top οικονομία μιας και η πραγματική μέση κατανάλωση καυσίμου γυροφέρνει τα 5,1 λτ./100 χλμ., ενώ με συνεχή χρήση της λειτουργίας ECON πέφτει ακόμα χαμηλότερα. Οι τιμές του ξεκινούν από 22.700 ευρώ.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Ανανεωμένο VW Polo με 80 άλογα - Το μόνο μη υβριδικό
O ατµοσφαιρικός 1,0 MPI βενζινοκινητήρας συνεχίζει να βρίσκεται στην γκάμα του ανανεωμένου Polo και σε συνεργασία με το αραιής κλιμάκωσης 5άρι μηχανικό κιβώτιο, κρίνεται οικονομικό σε κατανάλωση με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 5,8 λτ./100 χλµ. Στην πράξη το µοτέρ είναι ελαστικό, µε την απόκρισή του στο γκάζι να είναι καλή και παράλληλα στις χαµηλές στροφές λειτουργίας του δείχνει «ζωντανό». Ωστόσο οι επιδόσεις είναι ασθενικές, ενώ όσο ανεβαίνουν οι στροφές, η απόδοση φθίνει αισθητά και ο θόρυβος αυξάνεται αποκαλύπτοντας τον αστικό, κυρίως, προσανατολισμό της συγκεκριμένης έκδοσης του Polo. Οι τιμές του Polo αρχίζουν από 17.750 ευρώ.
Για μην κάνεις το πρατήριο δεύτερο σπίτι σου!
- Το υβριδικό Yaris με κατανάλωση 4,2 λτ./100χλμ
- Ακριβούτσικο το υβριδικό Clio αλλά οικονομικότατο
- 5,1 λτ./100 χλμ καταναλώνει το Honda Jazz
- Το μόνο μη υβριδικό της 4άδας το VW Polo
Ποιο μικρό θα επέλεγες εσύ; Κοιτάς την κατανάλωση ή σε νοιάζει μόνο το κόστος αγοράς;