ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τα Audi A1 και Q2 αποχωρούν μέσα στο 2025

 Σχολιάστε 
1.226 Επισκέψεις στο άρθρο (17/10/2024)
Τα Audi A1 και Q2 αποχωρούν μέσα στο 2025
2 Φωτογραφίες »

- Τέλος μέσα στο 2025.
- Επικεντρώνεται στα μεγαλύτερα και ακριβότερα μοντέλα η Audi.
- Το Α3 θα γίνει το βασικό μοντέλο της Audi.
- Έρχεται μικρό ηλεκτρικό SUV αλλά το 2027.

Τέλος μέσα στο 2025

Στην επιβεβαίωση πως τα Audi A1 και Q2 θα ολοκληρώσουν την πορεία τους εντός του 2025 προχώρησε η γερμανική μάρκα, στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού. Τόσο το Α1, όσο και το Q2 θα μας αποχαιρετήσουν, καθώς η εταιρεία δεν σχεδιάζει να τα αντικαταστήσει άμεσα με νέες γενιές, ωστόσο αναμένεται να ακολουθήσουν νέα μικρά ηλεκτρικά μοντέλα για να καλύψουν το κενό.

Επικεντρώνεται στα μεγαλύτερα και ακριβότερα μοντέλα η Audi

Είναι γνωστό εδώ και αρκετό καιρό ότι τα μικρότερα μοντέλα της Audi Α1 και Q2 δεν θα αντικατασταθούν απευθείας, αλλά πλέον υπάρχει μία καλύτερη οπτική στο χρονοδιάγραμμα και το πλάνο της μάρκας. Στόχος του κατασκευαστή είναι να εδραιώσει την παρουσία του στην αγορά των premium μοντέλων. Γι' αυτό, η εταιρεία θα περιορίσει το εύρος του χαρτοφυλακίου της προς τα κάτω και θα το επεκτείνει προς τα πάνω. 

Το Α3 θα γίνει το βασικό μοντέλο της Audi

Ως εκ τούτου, η Audi θα επικεντρωθεί στα μεγαλύτερα και ακριβότερα μοντέλα, τα οποία θα προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερα κέρδη στην εταιρεία. Η κίνηση έχει επίσης σχεδιαστεί για να βάλει μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ της Audi και της αδελφής μάρκας Volkswagen, του premium και mainstream βραχίονα του Ομίλου Volkswagen, με το A3 να γίνεται το βασικό μοντέλο στην γκάμα της Audi στο μέλλον.

Έρχεται μικρό ηλεκτρικό SUV αλλά αργεί

Έτσι το Α1 δε θα αντικατασταθεί όταν τελειώσει η παραγωγή του, κάποια στιγμή μέσα στο 2025. Σε ότι αφορά το Q2 και αυτό θα ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο, αλλά με τον καιρό θα αντικατασταθεί στη γκάμα της Audi από ένα παρόμοιου μεγέθους ηλεκτρικό SUV που θα βρίσκεται κάτω από το A4 e-tron. Το μοντέλο αυτό θα κοστίζει περίπου από 35-36.000 ευρώ, αλλά δε θα φτάσει στις αντιπροσωπείες πριν από το 2027.

FORD
NEXEN NFERA PRIMUS