Και τι εξοπλισμό έχουν; Στάνταρ στην έκδοση Style βλέπουμε συστήματα ενεργητικής ασφάλειας Hyundai SmartSense όπως διατήρηση λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας και αυτόματο φρενάρισμα, έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικούς καθρέπτες, κεντρικό υποβραχιόνιο μπροστινών καθισμάτων, Bluetooth με audio streaming, αναγνώριση φωνής και χειριστήρια στο τιμόνι, σύνδεση με τις εφαρμογές Android Auto και Apple CarPlay.
Σπορτίφ N Line έκδοση και με turbo 100 άλογα
Στην κορυφή της γκάμας του Hyundai i10 βρίσκεται η σπορ εξοπλιστική έκδοση N-Line. Το συγκεκριμένο πακέτο συνδυάζεται με 84 «ατμοσφαιρικά» άλογα (18.690 ευρώ), καθώς και με τον 1,0 T-GDi των 100 ίππων και 172 Nm ροπής με 19.390 ευρώ. Μία έκδοση κινητήρα που έχει ευρύτερο πεδίο δράσης, και εκτός αστικού περιβάλλοντος. Συνδυάζεται με 5άρι κιβώτιο και σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ..
Από εκεί και πέρα, εξοπλιστικά το πακέτο N-Line έχει δυναμικές πινελιές στην εξωτερική εμφάνιση (LED φώτα εμπρός και πίσω, διαφορετικής σχεδίασης μάσκα, κόκκινη λωρίδα χαμηλά στον προφυλακτήρα, διπλές απολήξεις της εξάτμισης κ.ά.) και στην καμπίνα (κόκκινες ραφές στο τιμόνι και τα καθίσματα, δερμάτινος επιλογέας με επίσης κόκκινη ραφή, κόκκινα δακτυλίδια στους αεραγωγούς και αλουμινένια πεντάλ).