Η προσπάθεια για μείωση των ρύπων από τους κινητήρες των αυτοκινήτων είναι συνεχής με κάθε μέσω και τρόπο. Στο πλαίσιο αυτό η Audi ανακοίνωσε ότι ορισμένοι από τους V6 diesel κινητήρες της, πήραν έγκριση για να χρησιμοποιούν ανανεώσιμα καύσιμα.
Το ανανεώσιμο καύσιμο που έχει εγκριθεί για χρήση ονομάζεται Υδροεπεξεργασμένο Φυτικό Έλαιο (HVO). Αυτό δημιουργείται από τα συλλεγμένα απόβλητα και τα υπολείμματα λιπαντικών που υφίστανται υδρογόνωση για να γίνουν οι ιδιότητές του κατάλληλες για χρήση σε κινητήρες πετρελαίου. Εκτός από το ότι είναι πιο φιλικό προς το περιβάλλον, αυτό το καύσιμο υποστηρίζεται ότι είναι καθαρότερο και πιο αποδοτικό καύσιμο που βελτιώνει την απόδοση του κινητήρα, ειδικά κατά τις πρώτες εκκινήσεις, όταν το μοτέρ είναι κρύο.
Θα υπάρχει η σχετική ένδειξη XTL στην τάπα καυσίμου
Το HVO μπορεί να προστεθεί στο diesel ή να χρησιμοποιηθεί χωρίς ανάμειξη. Όλα τα οχήματα Audi που πληρούν τις προϋποθέσεις για χρήση αυτού του καυσίμου θα έχουν ένα αυτοκόλλητο XTL στην τάπα καυσίμου που θα υποδεικνύει τη συμβατότητα του αυτοκινήτου. Η εταιρεία είπε ότι οι κινητήρες diesel V6 με ισχύ έως και 286 ίππων σε μοντέλα A4, A5, A6, A7, A8, Q7 και Q8 που κατασκευάζονται από τα μέσα Φεβρουαρίου του 2022 έχουν εγκριθεί να λειτουργούν με καύσιμο HVO. Η Audi ισχυρίζεται ότι η χρήση HVO μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά 70 έως 95 τοις εκατό σε σύγκριση με το diesel.
Αυτή η ανακοίνωση είναι μέρος ενός συνεχιζόμενου σχεδίου για τη χρήση περισσότερων συνθετικών καυσίμων και τη μείωση των εκπομπών άνθρακα. Στις αρχές Μαρτίου τα νέα Q5 και A6 Allroad θα συμπεριληφθούν στην γκάμα των μοντέλων που θα «καίνε» HVO, όπως και ορισμένα μοντέλα του Volkswagen Touareg. Από τον Ιούνιο του 2021, οι 4κύλινδροι πετρελαιοκινητήρες στα Audi A3, Q2 και Q3 είναι συμβατοί με αυτό το καύσιμο. Η Σουηδία, η Δανία και η Ιταλία ήταν οι χώρες με τη μεγαλύτερη ζήτηση για κινητήρες που μπορούν να χρησιμοποιούν HVO.
Φιλικοί προς το περιβάλλον οι νέοι V6 diesel κινητήρες της Audi!
-Αφορά τα A4, A5, A6, A7, A8, Q7 και Q8 που κατασκευάζονται από τα μέσα Φεβρουαρίου.
-Θα μπορούν να «καίνε» και βιοκαύσιμο HVO που προέρχεται από λιπαντικά!
-Μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά 70 έως 95 τοις εκατό σε σύγκριση με το diesel.
-Θα υπάρχει η ένδειξη XTL στην τάπα καυσίμου.
Λέτε αυτή η προοπτική να «αναστήσει» τη ζήτηση diesel μοντέλων;